دعوت از خانواده شهید طارمی برای حضور در مراسم یادبود


دعوت از خانواده شهید طارمی برای حضور در مراسم یادبود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابهر گفت: از خانواده شهید طارمی برای شرکت در مراسم یادواره سردار سلیمانی و همراهانشان دعوت به عمل آمده است.

دعوت از خانواده شهید طارمی برای حضور در مراسم یادبودمجید مرادی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، اظهار کرد: مردم شهرستان ابهر نیز همانند سایر نقاط کشور سوگوار این شهید والامقام و همراهان‌شان هستند.

وی با اشاره به شهادت شهید هادی طارمی از ابهری‌های مقیم تهران در کنار سپهبد شهید سردار سلیمانی، اظهار کرد: از خانواده شهید طارمی برای برگزاری مراسم یادواره در این شهرستان دعوت به عمل آمده و در حال پیگیری و فراهم کردن مقدمات این مراسم هستیم که در صورت قطعی بودن به اطلاع مردم خواهد رسید.

مرادی با بیان این‌که مراسم‌ بزرگداشت این شهدای والامقام در ابهر آغاز شده است، اظهار کرد: روز یکشنبه، ۱۵ دی مسجد صاحب‌الزمان صائین‌قلعه، دوشنبه، ۱۶ دی مسجد خاتم‌الانبیا شهرک ابهر، سه‌شنبه، ۱۷ دی مسجد صاحب‌الزمان هیدج، چهارشنبه ۱۸ دی مسجد صاحب‌الزمان شناط، پنج‌شنبه ۱۹ دی مسجد جامع شناط، جمعه ۲۰ دی ماه نیز مصلی نماز جمعه ابهر و مسجد جامع شریف آباد میزبان این مراسم‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری روز جمعه قبل از خطبه‌ها برگزار خواهد شد، ادامه داد: زمان برگزاری مابقی مراسم‌ها بعد از نماز مغرب و عشا است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!