تشکیل شورای حل اختلاف اقتصادی در البرز


تشکیل شورای حل اختلاف اقتصادی در البرز

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: شورای حل اختلاف اقتصادی این استان با هدف رسیدگی به دعاوی این حوزه در کمترین زمان ممکن تشکیل شده است.

جهانگیر شاهمرادی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان البرز افزود: با فعالیت این شورا و حل دعاوی حوزه اقتصادی شاهد تحرک هرچه بیشتر اقتصاد استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه قطار شهری کرج که ۲۵ درصد آن در سال ۹۸ تکمیل شده است بیانگر عزم و اراده ای جدی در سطح استان و حمایت دولت است که باید قدردان آن باشیم.
شاهمرادی همچنین به سخنان رییس قوه قضاییه در سفر به کرج اشاره کرد و گفت: همانگونه که حجت الاسلام و المسلمین رییسی در سخنان خود در شورای اداری استان تاکید کردند، از مدیران با جسارت و سالم حمایت می کنیم.
وی افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم با جسارت تمام در انجام فعالیت های تخصصی خود اهتمام داشته باشند تا بتوانیم در شرایط امروز کشور که جنگ نابرابر اقتصادی است همچون همیشه سرافراز باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: بر اساس آمار سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان البرز طی ۲ سال گذشته در حوزه جذب تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رتبه اول کشوری را از آن خود کرده و امسال نیز در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ مقام اول کشور را داشته است.

شاهمرادی گفت: در حوزه احیای واحدهای تولیدی که به نوعی در تملک بانکهای استان بوده از ۱۶۴ واحد، ۸۴ واحد احیا شد که تعدادی از آنان به دلیل تشکیل استان البرز هنوز از تهران تفکیک نشده و بلاتکلیف هستند.
افزایش ۳۳ درصدی صادرات استان در هشت ماهه اول سال جاری، عدم تملک واحدهای تولیدی و صنعتی استان طی دو سال گذشته از سوی بانکها و حمایت مالی بانک ها از آنان، افزایش ۱۰ هزار نفری بیمه اجباری کارگران در ۸ ماهه امسال و همچنین کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی استان است که از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به آن اشاره شد.
استان البرز دارای ۱۳ شهرک و منطقه صنعتی دولتی و خصوصی است که عملیات ساخت سه شهرک صنعتی دیگر نیز در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید