فرماندار روانسر در سامد مشکلات مردم را بررسی کرد


فرماندار روانسر در سامد مشکلات مردم را بررسی کرد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر روز یکشنبه با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به صورت تلفنی با مردم گفت و گو و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

بنا به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، سعدی مصطفی زاده با حضور در مرکز سامد استانداری کرمانشاه، پاسخگوی سوُالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات تلفنی مردم شهرستان روانسر بود.

در این ارتباط که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید فرماندار روانسر به صورت تلفنی و برخط به سوُالات ۲۶ تن از ساکنان شهرستان روانسر پاسخ داد.

موضوعات مدیریت شهری، اشتغال، ساخت و ساز در مناطق روستایی و حاشیه شهر روانسر، ارایه خدمات شهری در حوزه مناطق حاشیه نشین شهر، از جمله درخواست های مردم روانسر از فرماندار این شهرستان در این ارتباط تلفنی بود.

به گزارش ایرنا، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند.

شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی قبلی و حضور در این مرکز به سوُالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی