حاج قاسم سلیمانی مغز متفکر استراتژیک نظامی بود


حاج قاسم سلیمانی مغز متفکر استراتژیک نظامی بود

فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده دل ها بود، همه با شنیدن خبر شهادتش گریستند، حاج قاسم برای عده خاصی نبود او محبوب همه مسلمانان جهان بود.

سرهنگ پاسدار علی علی‌نژاد شب گذشته(۱۴ دی ماه) در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در جمع اهل تشیع و تسنن بندر خمیر، اظهار کرد: غیر از شهادت چیز دیگری مزد حاج قاسم نبود، ایشان چندین بار در مقابل حضرت آقا طلب دعای شهادت داشتند و آقا فرموده بودند ان شاء الله آخر و عاقبتت ختم به شهادت است اما زود است.
وی خاطرنشان کرد: آرزوی حاج قاسم شهادت در جوار مولا و مقتدایش آقا ابا عبدالله الحسین (ع) بود، در همان سرزمینی که آقا را تنها گذاشتند.
فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حاج قاسم خیلی بی قراری می کرد چون از همرزمانش جا مانده بود، اسم آنان که می آمد خودش را بازمانده شهداء می دید.
وی یادآور شد: اخلاص حاج قاسم او را از دیگر فرماندهان متمایز کرده بود، او خط شکن و پیش قدم بود.
علی نژاد با بیان خاطرات حاج قاسم در دوران دفاع مقدس بیان کرد: حاج قاسم در سال ۶١ در میدان شهر دهلران عنوان کرد شهدایی که شما تقدیم کردید راه شهدای کربلا و امام حسین(ع) را ادامه دادند و خون پاک شهدا به بار خواهد نشست و راه کربلا باز خواهد شد.
وی اظهار کرد: حاج قاسم نماد غیرت و عزت، او مغز متفکر استراتژیک نظامی بود، عزت ایشان در دنیا بی نظیر است.
فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه با اشاره به شهامت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: کسی را به شهامت و شجاعت حاج قاسم نمی توان پیدا کرد بارها وی را تهدید به شهادت کردند ولی دست از تلاشش برنداشت و هیچگاه عقب نشینی نکرد، همه نقشه های دشمنان را ظرف یک هفته نابود می کرد.
وی اظهار کرد: حاج قاسم فرمانده دلها بود ، همه با شنیدن خبر شهادتش گریستند، حاج قاسم برای عده خاصی نبود او محبوب همه مسلمانان جهان بود.
علی نژاد خاطرنشان کرد: آنجایی که ما در امنیت و آرامش و استراحت بودیم مرد ۶٣ ساله در نبرد با دشمن و خستگی ناپذیر بود.
فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: خون پاک حاج قاسم باعث وحدت و استحکام شده و به بار خواهد نشست، آمریکا با دست خودش به عمر خودش پایان داد و به همین زودی تقاص کارش را خواهد دید، خون حاج قاسم بی پاسخ نمی ماند و با از بین بردن نسل آمریکا و دست نشانده هایش را از روی کره زمین انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !