از قتل همسر تا تحویل نوزاد رها شده یه شیرخوارگاه


از قتل همسر تا تحویل نوزاد رها شده یه شیرخوارگاه
همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از بروز اختلاف خانوادگی و مشاجره که عامل قتل همسر در ملایر شد، خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگوبا ایسنا، در توضیح خبر مطرح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره مجروحیت، بلافاصله عوامل انتظامی طی هماهنگی لازم با دستگاه قضایی رای بررسی قانونی موضوع در محل حاضر شدند.

وی اظهارکرد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد زن و شوهری بر اثر اختلاف خانوادگی با یکدیگر مشاجره کرده اند که متاسفانه این مشاجره منجر به قتل پدر خانواده با سلاح سرد شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: علت تامه وقوع این رویداد هولناک، عدم آشنایی با مهارت های زندگی و از جمله مهارت کنترل خشم، نبود وجود مهر و محبت در کانون خانواده و از هم گسستگی ارتباطی و ضعف باورهای دینی و ارزشی بین این زوج بوده است.

سلگی با بیان اینکه بروز عصبانیت و خشم در یک لحظه و عدم توانایی یکی از زوجین در کنترل خود این حادثه تلخ را رقم زد، گفت: شهروندان باید در مواقع بروز خشم به هیچ وجه تصمیم نگرفته و ضمن فراگیری مهارت های لازم زندگی، باورهای دینی را در خانواده تقویت و در صورت بروز مشکل رفتاری به مشاوران خانواده مراجعه کنند.

وی درباره نوزاد سه روزه رها شده در ۲۸ آذرماه در یکی از بلوارهای شهر ملایر نیز به خبرنگار ایسنا گفت: در همان زمان مأموران ما با دریافت نامه مقام قضایی آن را به مرکز نسیبه تحویل دادند که گویا پس از طی شدن مراحل اداری تحویل شیرخوارگاه همدان شده است.

این مقام انتظامی در ادامه به دستگیری سارق حرفه‌ای ترانس برق فشار قوی توسط پلیس ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: در پی وقوع سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهدا پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق و یک نفر مالخر شدند.

سلگی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در بازرسی به عمل آمده از خودروی آنها یک دستگاه ترانس برق فشار قوی سرقتی کشف کردند، گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به دو فقره سرقت ترانس برق فشار قوی در این شهرستان اعتراف کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟