سریال یک لحظه دیرتر | خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال


سریال یک لحظه دیرتر یکی از سریال های پخش شده از شبکه دوم سیما است که از شبکه آی فیلم پخش می شود. در این مطلب اطلاعاتی در مورد سریال سریال یک لحظه دیرتر، داستان و عکس بازیگران را آماده کرده ایم. سریال یک لحظه دیرتر سریال یک لحظه دیرتر به کارگردانی راما قویدل در … نوشته سریال یک لحظه دیرتر | خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال اولین بار در مجله...

سریال یک لحظه دیرتر | خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال

سریال یک لحظه دیرتر یکی از سریال های پخش شده از شبکه دوم سیما است که از شبکه آی فیلم پخش می شود. در این مطلب اطلاعاتی در مورد سریال سریال یک لحظه دیرتر، داستان و عکس بازیگران را آماده کرده ایم.

سریال یک لحظه دیرتر

سریال یک لحظه دیرتر به کارگردانی راما قویدل در اردیبهشت سال 1391 از شبکه دوم سیما پخش شد. فصل دوم این سریال با موضوعات اجتماعی و اخلاقی ساخته شده است.

سریال یک لحظه دیرتر | خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال

بازیگران سریال

در این سریال بازیگرانی همچون سروش صحت، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، عاطفه رضوی، مریم کامی، مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی، فریدون محرابی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل و روح الله کمانی ایفای نقش می کنند.

تعداد قسمتهای سریال و زمان پخش

سریال یک لحظه دیرتر دارای 13 قسمت 45 دقیقه ای است. تهیه کننده این سریال امیرعباس کنی است و فیلمنامه توسط گروهی متشکل از حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نواریان و پیمان عباسی است.

این سریال از شبکه آی فیلم پخش می شود.

سریال یک لحظه دیرتر | خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال

داستان سریال یک لحظه دیرتر

سریال یک لحظه دیرتر داستانی اجتماعی و اخلاقی بر بستر دینی دارد. هر قسمت از این سریال دارای پیام دینی و اخلاقی است و تلاش دارد تا در لحظات نسبتا حساس تری از زندگی روزمره در مرحله تصمیمی، لغزش و تردید رویکردهای اخلاقی را با جزییات بیشتری تاکید و مرور کند. درون مایه های اخلاق با نگاهی به قشر متوسط جامعه دست مایه های اصلی و مضمونی این سریال هستند.

فصل اول این سریال به کارگردانی ایرج کریمی، سعید ابراهیم فر، رضا بهشتی، امین بنکدار، کیوان علی محمدی، حمید بهمنی و فیاض موسوی تولید شد و فصل دوم این سریال را راما قویدل کارگردانی کرده است.

در این قسمت اطلاعاتی در مورد سریال یک لحظه دیرتر و زمان پخش این سریال را خواندید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت