استقبال میلیونی مردم مشهد الرضا از سردار دلها


استقبال میلیونی مردم مشهد الرضا از سردار دلها

پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش دقایقی پیش وارد فرودگاه مشهد مقدس شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهانش دقایقی قبل وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس شد.

شهر و مردم مشهد امروز عزادار سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش هستند. قرار است پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش امروز با حضور باشکوه مردم قدرشناس و شهید پرور مشهد از ساعت ۱۴ تشییع شود.

مردم از ساعت‌ها قبل خود را به خیابان امام رضا (ع) رسانده اند تا به استقبال پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت بروند.

مشهد سیاه پوش عزای شهید سلیمانی است و تمام شهر مملو از عکس‌ها و بنرهای او است. اصناف و بازار خود را برای مراسم تشییع آماده کرده‌اند.

به دلیل استقبال بی نظیر مردم شهر اهواز از تشییع پیکر سردار سلیمانی، مراسم در مشهد با تأخیر دو ساعته آغاز شده است.

مردم مشهد با شعار «خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید» و «فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید» به استقبال سردار رفته اند.

سخنران مراسم پایانی تشییع پیکر سپهبد سلیمانی، سردار اسماعیل قاآنی؛ فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خدمات اتوبوس و قطارهای شهری امروز در ساعات برگزاری مراسم تشییع رایگان است تا مردم بتوانند به راحتی خود را به مراسم برسانند.

هواپیمای حامل پیکرهای مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش ساعت ۱۴:۳۰ در فرودگاه مشهد بر زمین نشست و قرار است به میدان ۱۵ خرداد منتقل شود.

پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت به محل برگزاری مراسم رسیده و روی دست مردم به سمت بارگاه منور رضوی در حال تشییع است. مردم مشهد امروز سنگ تمام گذاشته‌اند و حضوری میلیونی را به ثبت رسانده‌اند.

مردم با سر دادن شعارهایی نه سازش نه تسلیم، انتقام انتقام و آمریکا فاتحه‌ای برای خود بخوان و منتظر پاسخ ما بمان، خواهان انتقام شدند.

در حال حاضر جمعیت تشییع‌کننده پیکر مطهر شهدای مقاومت در مسیر حرکت به سمت حرم منور رضوی هستند و از دقایقی دیگر قرار است پیکر مطهر این شهدا در بارگاه منور رضوی تشییع و طواف داده شود.

میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) در جمع میلیونی مردم مشهدمقدس در محل میدان ۱۵ خرداد در حال نوحه‌سرایی است. ‌

جمعیت مردم در این مراسم میلیونی شده است.

خادمان بارگاه منور حرم مطهر رضوی نیز هم اکنون در حرم مطهر رضوی منتظر پیکر پاک شهدای عزیز هستند.

خبر تکمیل می شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت