استاندار تهران در منزل سردار شهید سلیمانی حضور یافت


استاندار تهران در منزل سردار شهید سلیمانی حضور یافت

تهران- ایرنا- استاندار تهران امروز یکشنبه ضمن دیدار با خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قائم مقام حشدالشعبی عراق شهادت این دو سردار اسلام را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با حضور در منزل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار بزرگ بر استمرار مسیر این ابرمرد مقاومت و ایثار تاکید کرد.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که محبوبیت شهید سلیمانی پس از نابودی گروه تروریستی داعش ایجاد شده بود و با به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام این محبوبیت بیش از گذشته خواهد بود.

استاندار تهران تصریح کرد: آمریکا در سال‌های گذشته از شهید سلیمانی به عنوان کابوس اسرائیل نام برده و برای به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام برنامه‌ریزی داشت اما دشمنان باید بدانند که بی شک تداوم راه سردار سلیمانی، تداوم مقاومت در برابر استکبار و ظلم است و این مسیر با قدرت ادامه دارد.

در ادامه محسنی بندپی در دیدار با خانواده ابومهدی المهندس قائم مقام حشدالشعبی عراق ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد بر ادامه مسیر مقاومت و وحدت جهان اسلام تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403