النخاله در گفتگوی تلفنی با ظریف: شهادت «حاج قاسم» مقاومت را بیدارتر می‌کند


النخاله در گفتگوی تلفنی با ظریف: شهادت «حاج قاسم» مقاومت را بیدارتر می‌کند

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در تماسی تلفنی با وزیر خارجه ایران اعلام کرد، تصمیم دولت آمریکا برای ترور سردار سلیمانی دلالت بر نقش بزرگ این مرد در تقویت خط مقاومت دارد.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در تماسی تلفنی با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت و تعزیت گفت.

بیشتر بخوانید:

ظریف: وحوش مهاجم به کشور ما رفته‌اند و ما هنوز ایستاده‌ایم +عکس

تماس تلفنی «هنیه» و «ظریف» و تسلیت شهادت سردار سلیمانی

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، دبیرکل جهاد اسلامی در این تماس گفت: «شهادت حاج سلیمانی گواه عزت و کرامت در مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و تصمیم دولت "دونالد ترامپ" [رئیس‌جمهور آمریکا] در ترور حاج قاسم سلیمانی دلالت بر نقش بزرگ این مرد در تقویت خط مقاومت و جهاد در راه فلسطین دارد.»

زیاد النخاله ادامه داد، شهادت حاج قاسم سلیمانی خسارتی بزرگ بود، اما در عین حال اسوه‌ای برای تمام مسلمانان و آزادگان جهاد در چگونگی مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی تأکید کرد، شهادت حاج قاسم خط مقاومت را نخواهد شکست، بلکه آن را نسبت به میزان خصومت آمریکا و دشمنی آن علیه ملت فلسطین و تمام ملت‌های منطقه بیدارتر کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس با محمد جواد ظریف تماس تلفنی برقرار کرد و شهادت «قاسم سلیمانی» فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، هنیه در این تماس از نقش سپهبد سلیمانی در حمایت از مقاومت و ایستادن در کنار ملت فلسطین قدردانی کرد.

بنا به این گزارش، محمد جواد ظریف هم بر ادامه حمایت ایران از حقوق ملت فلسطین و مقاومت این ملت در دفاع از سرزمین و مقدساتش تأکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06