سردار سلیمانی الگوی عملی آزادگان جهان است


سردار سلیمانی الگوی عملی آزادگان جهان است

گروه سیاست و اقتصاد __ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: سردار شهید سپهبد سلیمانی الگوی عملی مردم آزاده دنیاست.

سردار سلیمانی الگوی عملی آزادگان جهان استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، امروز، ۱۵ دی ماه در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که با حضور آحاد مردم و مسئولین در مسجد اعظم امام خمینی( ره)شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی هدفی جز شهادت نداشت و شهادت، پاداش مجاهدت‌های چندین ساله اوست.

وی افزود: افزایش وحدت و یک‌دلی مردم و استواری پایه‌های مستحکم انقلاب نتیجه خون این مجاهد مخلص و عالی مقام است.

وی تصریح کرد: دشمن با این حرکت چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت و بصیرت و بیداری را در کشور های اسلامی دوچندان کرد .
وی با اشاره به ویژگی‌های مومنان در سوره محمد(ص) افزود: اهل ایمان که خدا اراده کرده است پیروز شوند و مورد حمایت خداوند قرار گیرند و دست برتر هستی در اختیار آنها قرار گیرد کسانی هستند که ایمان اوردند و عمل صالح انجام دادند، کسانی که در راه حق جانشان را فدا می‌کنند .

حجت‌الاسلام آزموده، سردار شهید سلیمانی را الگوی عملی برای کل مردم آزاده دنیا دانست و بیان کرد: او در اخلاق، مجاهدت، هوش، تدبیر و بصیرت، بی‌نظیر بود اما آنچه ایشان را اینگونه گرامی داشت ولایت‌مداری او بود .

وی خاطرنشان کرد: اعمال شهدا چه در نزد خدا و چه در نزد مردم گم نمی‌شود، خونشان می‌جوشد و متوقف نمی‌شود و وظیفه ما این است که در راه اهداف انقلاب ثابت‌قدم و محکم‌تر باشیم و اهداف آنها را بدون توقف پیش ببریم.

وی از مسئولین خواست که با الگوگیری از سردار شهید که شبانه‌روز عمرش را در خدمت به مردم گذاشت در این وضعیت اقتصادی، معشیتی و این هجمه فشار آمریکا پای کار باشند تا دشمنان اقتدار نظام اسلامی را به نظاره بنشینید .

رئیس شورای ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: دشمن همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت در منطقه و ایران بوده و هست و ما شاهد فتنه‌های مختلف در فصل‌های مختلف بودیم تا جایی که اعلام کردند ما نخواهیم گذاشت که ملت ایران ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرید امابه کوری چشم آنها ۴۰ سالگی انقلاب را هم جشن گرفتیم.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب دشمنان جری‌تر شدند که رئیس جمهور آمریکا علنی اعلام موضع می‌کند، حقوق بشر و سازمان ملل در کار نیست که سیلی محکمی به آنها بزند اما ملت ایران، رهبری عزیز، نیروهای نظامی و انتظامی به‌موقع، بدون شتاب‌زدگی به این منحوس نامرد پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت