اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی در راه های البرز


اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی در راه های البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز اعلام کرد که تمهیدات ویژه ترافیکی برای شرکت در آیین وداع با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در راه های این استان اجرا می شود.

سرهنگ رضا گودرزی شامگاه یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای سهولت تردد عزاداران و مشایعت کنندگان پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ۴۰ تیم گشت ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح با وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.

همچنین تیم های نامحسوس در راه های استان البرز طی مدت طرح در آماده باش کامل بسر می برند.

طی برنامه ریزی های انجام شده ازساعت پنج صبح فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه تیم های پلیس راه برای روانسازی ترافیک و سهولت تردد و آزادراه کرج -قزوین و تهران - کرج مستقر می شوند.

سرهنگ گودرزی گفت: همچنین برای برگشت مسافران نیز در خط شمالی آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین ماموران پلیس راه مستقر هستند.
رییس پلیس راه البرز افزود: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا