لحظه شماری البرزی ها برای حضور در مراسم تشییع سردار دلها


لحظه شماری البرزی ها برای حضور در مراسم تشییع سردار دلها

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد که با توجه به شور و اشتیاق مردم البرز برای حضور در مراسم تشییع سردار دلها تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در تهران فراهم شده است.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه با تبریک شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تسلیت فقدان این شهید بزرگوار به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی، افزود: به طور قطع مردم مشتاق و همیشه در صحنه البرز نیز فردا برای تشییع پیکر پاک سرباز قهرمان میهن، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: با توجه به شور و اشتیاق مردم استان، با پیگیری های صورت گرفته فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ وسایل حمل و نقل عمومی در استان البرز و همچنین مترو برای انتقال مردم به محل تشییع به صورت رایگان آماده شده است.
شهبازی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا مساعدت لازم برای حضور کارکنان خود در مراسم تشییع این بزرگمرد تاریخ اسلام را داشته باشند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا