صعود آسان چلسی در شب ناکامی تاتنهام


صعود آسان چلسی در شب ناکامی تاتنهام

در دور سوم رقابت های جام حذفی انگلیس، چلسی با درخشش در نیمه اول در نهایت با دو گل ناتینگهام فارست را مغلوب کرد، اما تلاش شاگردان ژوزه مورینیو مقابل میدلزبورو اثری نداشت و کار به بازی تکراری کشیده شد.

در دور سوم رقابت های جام حذفی انگلیس، چلسی با درخشش در نیمه اول در نهایت با دو گل ناتینگهام فارست را مغلوب کرد، اما تلاش شاگردان ژوزه مورینیو مقابل میدلزبورو اثری نداشت و کار به بازی تکراری کشیده شد.

به گزارش ایلنا، چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم به گل اول دست یافت. روی پاس پدرو، کالوم هودسون اودوی در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و با تغییر جهت و یک ضربه زمینی گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ادامه ناتینگهام فارست در صدد جبران برآمد و حتی در دقیقه 23 به یک پنالتی نیز دست یافت که البته داور بعد از بازبینی صحنه تصمیم خود را تغییر داد.

اما چلسی دوباره بازی را در دست گرفت و در دقیقه 34 به گل دوم هم دست یافت. هودسون اودوی دوباره از سمت راست به سمت دروازه حریف ضربه زد که اسمیت عکس العمل نشان داد و در ریباند، راس بارکلی دروازه خالی را باز کرد تا در نهایت چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

در اوایل نیمه دوم کاروالیو می توانست دروازه چلسی را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او از راه دور با مهار کابایرو همراه شد. در دقیقه 61 بارکلی ارسال خطرناکی روی دروازه ناتینگهام انجام داد، اما ضربه سر هودسون اودوی با مهار اسمیت همراه شد. در دقیقه 72 و روی ارسال تماشایی هودسون اودوی، باتشوایی در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او در عین ناباوری به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با همان دو گل ناتینگهام را مغلوب کند.

میدلزبورو بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از طراحی یکی دو حمله در دقیقه 23 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه مک نیر ابتدا توسط گازانیکا مهار شد و روی ریباند آلدروایرد با دور کردن توپ از روی خط دروازه تاتنهام را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید. اما میدلزبورو نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل رسید. روی پاس پشت مدافعان ساویل، اشلی فلچر با دروازه تاتنهام تک به تک شد و با یک ضربه دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بعد از دریافت گل تاتنهام سراپا حمله شد و در دقیقه 61 به گل تساوی دست یافت. روی ارسال دقیق سرژ اوریه از سمت راست، لوکاس مورا با جایگری مناسب و یک ضربه سر محکم گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری داشتند، اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی تکراری تکلیف تیم صعود کننده را معلوم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟