شرق و غرب مدیون فداکاری سردار سلیمانی هستند


شرق و غرب مدیون فداکاری سردار سلیمانی هستند

قشم- ایرنا- اگر مجاهدت و تلاش‌های سردار سلیمانی نبود داعش به اروپا و غرب نیز رسیده بود، بنابراین شرق و غرب عالم مدیون فداکاری آن شهید بزرگوار هستند.

امام جمعه قشم شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان این مطلب افزود: آمریکا با این اقدام خود نه تنها باعث اتحاد بیشتر ملت‌های ایران و عراق شد بلکه تصویب خروج نظامیان آمریکایی توسط مجلس عراق نیز ثمره این اقدام است.
حجت الاسلام میثم تارم ادامه داد: آمریکا بداند که با واسطه‌گری کشورهای منطقه و سیاستمداران جهان نمی‌تواند مانع انتقام‌گیری کشور ایران شود و این انتقام حتمی و قطعی خواهد بود.

وی خونخواهی سردار سلیمانی را خواست همه مردم ایران و جهان اسلام دانست و تصریح کرد: بغض مانده در گلوی همه آزادی‌خواهان جهان تنها با انتقام خون سردار آرام خواهد گرفت.
امام جمعه قشم افزود: بی‌شک خون سردار سلیمانی و همرزمانش درخت تنومند جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را آبیاری کرد.
تارم ادامه داد: به کوری چشم آمریکا و استکبار جهانی، هم اینک جبهه مقاومت مصمم‌تر و محکم‌تر از پیش، به سوی تحقق اهداف خود گام برمیدارد.

وی نابودی اسراییل و فروپاشی آمریکا و تسریع در پیروزی جهان اسلام را ثمره شهادت سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: خون آن سردار همچون حیات گهربارشان در نابودی آمریکا و اسرائیل موثر و برنده خواهد بود.

تارم افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی انسانی صادق، فداکار، مخلص، بصیر و ولایتمدار بود که نقش موثر او در برقراری امنیت منطقه غیر قابل انکار است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی، بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی متجاوزان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان را جویا شد