توزیع 2 هزار پوستر سردار سلیمانی در بوکان


توزیع 2 هزار پوستر سردار سلیمانی در بوکان

مهاباد- ایرنا- مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوکان گفت: با همکاری مسوولان این شهرستان 2 هزار عدد پوستر تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چاپ و در میان مردم و دوستداران این سردار بزرگ توزیع شد.

حجت‌الاسلام سلیم ایمانی روز دوشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پوسترها با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری، اتاق اصناف،‌ آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی تهیه شد و در اختیار مردم و دستگاه‌های اجرایی و ادارات این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با شهادت خود موجب تقویت بیشتر جبهه مقاومت و کشورهای آزادی‌خواه جهان شد و این شهادت باعث خواهد شد دست استکبار از منطقه قطع شود.

وی با بیان اینکه مراسمی در شان شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در شهرستان بوکان برگزار خواهد شد، افزود: مردم با جان و دل سردار سلیمانی را دوست دارند و به خاطر جانفشانی و فداکاری‌های وی برای ایران اسلامی برای وی ارزش خاصی قائل هستند.

وی اضافه کرد: شهید سپهبد سلیمانی با مجاهدت و جانفشانی خود منطقه را از شر وجود منحوس داعش نجات داد و امروز شهادت وی موجب تقویت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در سراسر دنیا شده‌است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوکان ادامه داد: سردار شهید سلیمانی به قشر و گروه خاص تعلق ندارد بلکه به کل جامعه اسلامی و تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان متعلق است.

وی گفت: آیین یادبود وی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان روز سه‌شنبه هفته جاری ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد