دانلود فیلم Monty Pythons Life of Brian 1979 زندگی برایان با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Monty Pythons Life of Brian 1979 , دانلود فیلم زندگی برایان , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020 , دانلود فیلم , فیلم سیینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Monty Pythons Life of Brian 1979 زندگی برایان با دوبله فارسی

فیلم زندگی برایان دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: زندگی برایان Monty Pythons Life of Brian

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 8.1/10

ژانر: کمدی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی فیلم Monty Pythons Life of Brian 1979

محصول: آمریکا زندگی برایان

کارگردان: تری جونز

ستارگان: گراهام چپمن ، جان کلیز ، تری گیلیام ، اریک آیدل ، تری جونز ، مایکل پیلین ، ترنس بیلر ، کارول کلیولند ، کنت کولی ، نیل اینزر ، جان یانگ

سال تولید: 1979 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : 150 دقیقه

درباره فیلم :

زندگی برایان به روایت مانتی پایتان دومین فیلم سینمایی گروه کمدی مانتی پایتان (گراهام چپمن، جان کلیز، تری گیلیام، اریک آیدل، تری جونز و مایکل پیلین) است. گروه شش نفرهٔ مانتی پایتان در این فیلم بیش از ۴۰ نقش ایفا کرده‌اند و کارگردانی فیلم نیز بر عهدهٔ یکی از اعضای گروه تری جونز بود. مدت این فیلم ۹۴ دقیقه است. زندگی برایان روایتگر داستان برایان کوهن (با بازی چپمن) است. برایان مرد جوان یهودی‌ای است که همزمان و در همسایگی عیسی متولد می‌شود و بعدها او را با مسیح موعود عوضی می‌گیرند. محتوای فیلم شامل طنز و نقد مذهبی است که در زمان پخش آن مناقشه‌برانگیز بود و موجب اعتراض برخی گروه‌های مذهبی و اتهام کفرگویی شد. سی و نه شهر در بریتانیا پخش فیلم را ممنوع کردند. ممنوعیت پخش زندگی برایان در ایتالیا، نروژ، ایرلند و بخش‌هایی از انگلستان به شهرت آن دامن زد و فروش چشمگیری را برای آن رقم زد. مانتی پایتان نیز از این اتفاقات در کارزار تبلیغاتی فیلم استفاده بردند و روی پسترهای تبلیغاتی فیلم در سوئد نوشته بود: «فیلمی چنان خنده‌دار که نروژی‌ها آن را ممنوع کردند.»

داستان فیلم:
فیلم Monty Pythons Life of Brian ، «زندگی برایان» فیلمی کمدی بر اساس داستان زندگی عیسی مسیح است. شخصیت اصلی فیلم، برایان کوهن که در همان محل زندگی مسیح و در همان زمان به دنیا می‌آید و داستان زندگی‌اش شباهتی طنزآلود به داستان‌های مذهبی دربارهٔ زندگی عیسی دارد. او در دهکده ای با آرامش زندگی می‌کند تا اینکه بر اثر اتفاقی همه خیال می‌کنند که او مسیح است. اما وی مسیح بودنش را تکذیب می‌کند. در نهایت مردم باعث به صلیب کشیده شدن مردی که می‌پندارند مسیح است، می‌شوند….

🏅 رتبه 224 سایت IMDb

لینک های دانلود با زیرنویس فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.31 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 754 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .