دستور مدیرکل ورزش و جوانان سمنان برای کنترل حضور و غیاب رییسان هیات‌ها


دستور مدیرکل ورزش و جوانان سمنان برای کنترل حضور و غیاب رییسان هیات‌ها

سمنان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان باید در خصوص حضور و غیاب روسای هیات‌های استانی به این اداره کل گزارش دهد.

مجتبی جانعلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کنترل حضور و غیاب رییسان هیات‌های استانی به رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان واگذار شد و نیز به زودی یکی از کارکنان این اداره کل که دارای مسوولیت خاصی است، به عنوان مسوول هیات‌های ورزشی منصوب می‌شود.

وی بیان کرد: در آینده علاوه بر ارائه گزارش از سوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، مسوول هیات‌های ورزشی نیز موضوع حضور و غیاب رییسان هیات‌های استان را پیگیری می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: در چند روز گذشته مکاتبه‌ای در خصوص ضرورت حضور چند روزه رییسان هیات‌ها و استقرار دفترهای آن‌ها در شهر سمنان، با فدراسیون‌های ورزشی مرتبط و هیات‌های این استان انجام شد.

وی تاکید کرد: با فدراسیون‌ها و رییسان هیات‌های ورزشی خارج از مرکز استان، مکاتبه شد و این تذکری برای عمل به تعهدهای روسای هیات‌های ورزشی استان سمنان بوده است.

جانعلی با بیان اینکه در صورت اجرانشدن تعهد روسای هیات‌های ورزشی سمنان با آن‌ها برخورد می‌شود، تصریح کرد: تعهد ندادن برای حضور چند روزه در دفتر هیات‌ها در مرکز استان ما را وارد فاز دیگری که دوست نداریم رخ دهد، خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اظهارداشت: در صورت پاسخگو نبودن هیات‌های ورزشی به خواسته این اداره کل، موضوع از مراجع مربوط پیگیری می‌‍‌شود و فدراسیون باید پای کار بیاید تا اتفاقات خوبی برای استان رقم زده شود.

وی یادآور شد: از ابتدای ورود بنده به ورزش سمنان تاکید شد که دفترهای هیات‌های ورزشی استان در شهر سمنان مستقر و روسای این هیات‌ها نیز چند روزی در مرکز استان حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: علت این مساله برقراری ارتباط نزدیک‌تر به منظور ارتقا ورزش هیات‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است.

حضور نداشتن روسا و مستقر نبودن دفاتر برخی از هیات‌های ورزشی در مرکز استان سمنان سبب نارضایتی اهالی ورزش شده است، هرچند مدیرکل ورزش و جوانان بارها تاکید کرده که دفتر تمام هیات‌های ورزشی به مرکز استان منتقل شود، اما طبق اظهار نظر ورزش دوستان این استان، گویا برخی گوش شنوا ندارند و نیز مدیرکل ورزش در این زمینه با قاطعیت عمل نمی‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟