سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیروز میادین جنگ نرم بود


سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیروز میادین جنگ نرم بود

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این‌که سپهبد حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر نظام و فرمانده میادین جنگ نرم بود، گفت: دفع حداقلی و جذب حداکثری ملاک عمل سردار حاج قاسم سلیمانی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمد کاظم مدرسی» صبح امروز 16 دیماه در تجمع بزرگ بازاریان و کسبه یزد که به منظور بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: وی سرداری رشید، جلوداری شجاع و سربازی کامل برای ولایت فقیه بود.

وی سردار سلیمانی را مالک اشتر نظام اسلامی دانست و افزود: تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری از جمله مهمترین ویژگی‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با بیان این‌که دشمنان اسلامی گمان می‌کنند که با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند راحت بخوابند، گفت: سلیمانی بیش از 40 سال به امید شهادت در جبهه‌های مقاومت حضور و با تمام وجود در برابر دشمنان دین و ارزش‌های اسلامی ایستادگی کرد.

مدرسی فرماندهی میادین جنگ نرم را از جمله ویژگی‌های رفتاری سپهبد قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی علاوه بر یک فرمانده نظامی، افسری تمام عیار در جبهه جنگ نرم بود و به همین وسیله در قلوب ملت ایران و عراق جای گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مأموریت اخیر سردار سلیمانی در سفر اخیر به عراق برای ایجاد الفت و همدلی بین مردم این کشور بود، خاطرنشان کرد: دفع حداقلی و جذب حداکثری شعار و ملاک عمل سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت است.

این مسئول با اشاره به این که سردار سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی بود و تمام عمر با برکت خود را صرف دفاع از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی کرده است، گفت: امروز غربی‌ها هم مدیون سردار سلیمانی هستند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه نابودی داعش به دست جبهه مقاومت را بزرگترین حق شهدای مدافع حرم به گردن مردم جهان دانست و بیان کرد:‌ شهدای مدافع حرم با نثار جان شیرین خود تمام مردم دنیا را از شر شجره خبیثه نجات دادند.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که مردم و مسئولان باید با بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت فقیه راه و رسم شهدا را ادامه دهند، خاطرنشان کرد:‌ استکبار بداند ایران اسلامی انتقام صختی از قاتلان سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری