رزرو هتل مارینا پارک کیش از علاءالدین تراول


سفر به کیش با هر انگیزه‌ای می‌تواند برای بسیاری از مسافران لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد. در حال حاضر بیشتر گردشگران جزیره، با هدف تفریح به کیش سفر می‌کنند و اقامت در هتل های لوکس و مجلل کیش برایشان می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. بهتر است پیش از سفر، برای رزرو هتل در کیش اقدام کنید تا با […] نوشته رزرو هتل مارینا پارک کیش از علاءالدین تراول اولین بار در...

سفر به کیش با هر انگیزه‌ای می‌تواند برای بسیاری از مسافران لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد. در حال حاضر بیشتر گردشگران جزیره، با هدف تفریح به کیش سفر می‌کنند و اقامت در هتل های لوکس و مجلل کیش برایشان می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. بهتر است پیش از سفر، برای رزرو هتل در کیش اقدام کنید تا با خیالی راحت و بدون دغدغه سفر خود را آغاز کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علاءالدین تراول به راحتی رزرو هتل خود را انجام دهید. در ضمن مسافران می‌توانند با ثبت نام در تور کیش علاءالدین تراول، کیش را متفاوت ببینند!

رزرو هتل مارینا پارک کیش از علاءالدین تراول

اگر بخواهیم هتلی منحصر به فرد در کیش به شما پیشنهاد کنیم، انتخاب اول ما هتل مارینا پارک کیش است. این هتل در زیباترین نقطه جزیره، در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در کنار برج دوقلوی کیش ساخته شده است. اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا پارک کیش، در تایپ‌های مختلف از اتاق‌های دو تخته و استاندارد گرفته تا سوئیت های جونیور یک خوابه و دو خوابه پذیرای بسیاری از مسافران جزیره است. اتاق‌های دو تخته در دو مدلِ دو تخته دبل و توئین با دو چشم‌انداز رو به دریا و رو به پارک برای شما در سایت علاءالدین تراول به صورت آنلاین قابل رزرو است، این اتاق‌ها حدودا ۳۶ متر مربع مساحت دارد و نورگیر و دل‌باز است. اتاق های استاندارد هتل مارینا پارک کیش، دارای یک تخت دبل بوده و مساحتی حدود ۲۳ متر مربع دارد، این تیپ اتاق‌ها، چشم‌انداز پارک را داشته و دارای میز کار و امکانات فوق‌العاده هستند. جونیور سوئیت های یک خوابه دارای یک اتاق خواب با تخت دبل و یک اتاق نشیمن هستند و چشم‌انداز زیبایی از آب‌های نیلگون خلیج فارس را نیز دارند. این سوئیت‌های دو خوابه ظرفیت ۴ نفر را دارند و دارای دو اتاق خواب و یک سالن نشیمن در فضایی با متراژ ۶۴ متر مربع هستند.

رزرو هتل مارینا پارک کیش از علاءالدین تراول
از دیگر جذابیت‌های هتل مارینا پارک کیش، فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن است که این هتل ۵ ستاره کیش را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. شما در هتل مارینا پارک کیش می‌توانید ساعت‌ها در فضای دلنشین اطراف هتل قدم بزنید، از دریاچه‌های پارکِ هتل لذت ببرید و حتماً سری به ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش هم بزنید. همان جایی که اسکله تفریحی اختصاصی بزرگ هتل قرار دارد و شما را به تفریحات مهیج دریایی دعوت می‌کند. اگر اهل غواصی یا جت اسکی یا ورزش‌های دریایی باشید، کافی است چند قدم پیاده‌روی کنید و از این امکانات بهره‌مند شوید! شاید هم بخواهید دور تا دور هتل را دوچرخه سواری کنید که امکان آن نیز برای شما در ساحل اختصاصی هتل مارینای کیش مهیاست!

رزرو هتل مارینا پارک کیش از علاءالدین تراول
استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش محسوب می‌شوند که می‌تواند به آرامش و رفع خستگی شما کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در داخل هتل مستقر هستند تا در صورت تمایل، از بین مدل‌های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
صبحانه هتل مارینا کیش در رستوران لوتوس هتل مارینا پارک کیش زبانزد خاص و عام است و با داشتن بیش از ۷۰ نوع خوراکی، صبح شما را دل‌انگیز و پر از انرژی خواهد کرد. همچنین شما در این رستوران امکان سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی برای وعده‌های نهار و شام را دارید و می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی خود روی آن حساب کنید. حال اگر شرایط هوایی مساعد باشد، رستوران باغ هتل مارینا پارک کیش یا رستوران گل کاغذی با چیدمانی بسیار زیبا در فضای آزاد، محیطی فرح‌بخش و دل‌انگیز را برای صرف غذا به وجود آورده است و می‌توانید اوقات خوشی را در کنار دوستان و عزیزانتان در آنجا سپری نمایید. اگر هم دورهمی دوستانه‌ای داشته باشید و یا بعد از گشت و ‌گذار در جاهای دیدنی کیش به دنبال جایی برای رفع خستگی باشید، کافی شاپ هتل در لابی فوقانی و تی‌شاپ نیز در لابی همکف، با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرای شما و همراهانتان خواهد بود.
از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش، وجود سالن‌های این هتل است که در طبقه دوم هتل واقع شدند. سالن چندمنظوره کامتینا با برخورداری از تجهیزات صوتی و تصویری، برای برگزاری مراسم، جلسات و میتینگ، کنفرانس‌ها، جشن تولد و کارگاه‌های آموزشی شرایط ایده آلی دارد و با چیدمان اختیاری، گنجایش میزبانی از ۴۰۰ نفر میهمان را دارد و صندلی‌های آن با توجه به درخواست برگزارکننده چیده می‌شود. سالن جلسات یا سالن کنفرانس هتل مارینا پارک کیش با تجهیزات مطلوب و طراحی مناسب، گنجایش ۲۵ نفر را دارد که برای برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها مناسب است.

رزرو هتل مارینا پارک کیش از علاءالدین تراول
شما با اقامت در هتل مارینای کیش، از بهترین اتومبیل‌های روز دنیا در بخش اجاره خودرو می‌توانید خودرو اجاره کنید و در جاده‌های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.
با تمامی آنچه که گفته شد، اگر عاشق ساحل و دریا هستید، در انتخاب هتل مارینا پارک کیش تردید نکنید. شما با اقامت در این هتل ۵ ستاره کیش، در ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس، از اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش بهره‌مند می‌شوید و تعریف جدیدی از سفر در ذهنتان متجلی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...