Nixeus از مانیتور گیمینگ 144 هرتزی 4K رونمایی کرد


Nixeus از مانیتور گیمینگ 144 هرتزی 4K رونمایی کرد

مانیتورهای گیمینگ بخش مهمی از اخبار CES 2020 را به خود اختصاص داده‌اند و Nixeus هم با محصولی جدید در رویداد حضور یافته است.

Nixeus در نمایشگاه 2020 از مانیتور جدید ۲۷ اینچی خود در خانواده‌ی Edge رونمایی می‌کند که قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K دارد. NX-EDG274K نام محصول جدید است که با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ و حداکثر نرخ بازسازی ۱۴۴ هرتز معرفی شد. مانیتور مذکور از فناوری نرخ بازسازی داینامیک FreeSync از شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. محصول جدیدی Nixeus به دو پورت دیسپلی‌پورت ۱/۴ متصل خوهد بود که با فناوری VESA Display Stream Compression Technology ترکیب می‌شود و پهنای باند بالای موردنیاز برای انتقال تصاویر 4K در نرخ ۱۴۴ هرتز را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند تنظیمات FreeSync را از منوی روی تصاویر مانیتور انتخاب کنند. در مجموع ۱۲۸ گزینه برای کاربران در دست‌رس خواهد بود.

مانیتور NX-EDG274K مبتنی بر پنل AHVA با رزولوشن ۲۱۶۰*۳۸۴۰ ساخته شده است و توانایی ارائه‌ی حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت را در حالت عادی و ۴۰۰ نیت را در حالت HDR دارد. نرخ کنتراست 1000:1 و زاویه‌ی ۱۷۸ درجه از همه‌ی جهات به‌همراه نرخ پاسخ GtG چهار میلی‌ثانیه، از دیگر قابلیت‌های مانیتور جدید Nixeus محسوب می‌شود. همان‌طور که گفته شد، این مانیتور با نرخ بازسازی تصویر ‍۱۴۴ هرتز به بازار عرضه می‌شود و در حالت نرخ بازسازی متغیر، در بازه‌ی ۴۸ تا ۱۴۴ هرتز عمل می‌کند. پنل LCD مانیتور، توانایی نمایش ۱۶/۷ میلیون رنگ را دارد و از حالت HDR پشتیبانی می‌کند. درنتیجه طیف رنگ آن، وسیع‌تر از حالت sRGB خواهد بود.

مانیتور NX-EDG274K علاوه بر دو اتصال دیسپلی پورت، از دو اتصال HDMI 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند که توانایی انتقال تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ را تا ۶۰ هرتز دارد. مانیتور مذکور به اسپیکرهای استریو و جک ۳/۵ میلی‌متری صدا نیز مجهز است. تاریخ عرضه‌ی NX-EDG274K، ماه‌های آتی فصل جاری میلادی بیان شد و هنوز خبری از قیمت آن در دست نیست.

مشخصات NX-EDG274K

مشخصاتتوضیحات
پنل۲۷ اینجی AHVA
رزولوشن۲۱۶۰*۳۸۴۰
روشنایی۳۵۰ نیت کاربردی
۴۰۰ نیت HDR
کنتراست1000:1
حداکثر نرخ بازسازی۱۴۴ هرتز
نرخ بازسازی متغیرمجهز به AMD FreeSync

۴۸ تا ۱۴۴ هرتز

زمان پاسخ‌گویی۴ میلی‌ثانیه GtG
زاویه دید۱۷۹۸ درجه افقی و عمودی
گام پیکسل۰/۱۵۶ میلی‌‌متر
چگالی پیکسل163ppi
ورودی‌هادو عدد DisplayPort 1.4

دو عدد HDMI 2.0

هاب USBندارد
پایهNX-EDG274K با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه

اتصال 100x100 VESA

قابلیت صوتیاسپیکرهای استریو

خروجی هدفون

قیمت زمان عرضهنامشخص

باتوجه به مشخصات مانیتور NX-EDG274K، نزدیک‌ترین محصول موجود در بازار به آن را می‌توان Acer Nitro XV273K دانست. از آن‌جایی که Nixeus به قیمت‌های پایین‌تر برای محصولات شهرت دارد، احتمالا برچسب قیمتی کمتر از ۸۱۰ دلار (قیمت Nitro XV273K) را برای نمایشگر جدید آن‌ها شاهد خواهیم بود.

Nixeus از مانیتور گیمینگ 144 هرتزی 4K رونمایی کرد


برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2020 مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت