بلوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ملایر رونمایی شد


بلوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ملایر رونمایی شد

همدان- ایرنا- با حضور سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان بلوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ملایر رونمایی شد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان عصر دوشنبه در این آیین اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی امروز یکپارچه نهضت مقاومت به عنوان یک مطالبه و راه مورد تایید قرار گرفت.

سردار آبنوش شهادت سردار رشید اسلام را یک رستاخیر بزرگ دانست که همه دنیا و کل جغرافیای مقاومت را متحیر کرد.

وی بیان کرد: امروز حضور همه ملت ایران و شیعیان رفراندومی بود بر اینکه نهضت مقاومت باید ادامه پیدا کند و مردم حضور پیدا کردند و به آن رای دادند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان ضمن تقدیر از مسوولان ملایر در نامگذاری مکانی به نام سردار شهید سلیمانی گفت: ملایری‌ها با این اقدام نماد سردار رشید اسلام را به یک حرکت عملی تبدیل کرده و اعلام کردند نه تنها از قافله عقب نیستند، بلکه پیشتاز هستند.

سردار آبنوش افزود: با وجود شهدا، ایثارگران و مجاهدان بزرگ در این شهرستان، این انتظار می‌رفت که شاگردان حاج قاسم‌ها، حسین همدانی‌ها و شهدایی که در مسیر مقاومت گام برداشتند، این اقدام را به عنوان نماد مقاومت به رخ دنیا کشیدند.

وی ملایر را قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی یکی از خطه‌های رو سفید کشور دانست و بیان کرد: نامگذاری مکانی به نام سپهبد سلیمانی در ملایر اقدامی به موقع و به‌جا بود و این رونمایی به سابقه درخشان ملایر بر می‌گردد.

بلوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ملایر رونمایی شدسردار سلیمانی" height="422" src="https://img9.irna.ir/d/r2/2020/01/06/3/156875127.jpg" width="750" />

شهردار ملایر نیز گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر ملایر بلوار جاده سلامت به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

حسین بابایی افزود: بهترین نقطه شهر ملایر به نام سردار خوبی‌ها نامگذاری شد تا بتوانیم ذره ای از رشادت‌ها و مجاهدت‌های وی را پاس بداریم.

وی ادامه داد: سردار رشید اسلام همه زندگی و عمر خویش را وقف کشور و نظام کرد و همواره تبعیت از ولایت فقیه از تاکیدات و توصیه‌های وی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی