همتی: تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازار ارز هستند را ناکام می‌گذاریم


همتی: تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازار ارز هستند را ناکام می‌گذاریم

رییس کل بانک مرکزی گفت: از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و قطعاً همچون ماههای گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

همتی: تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازار ارز هستند را ناکام می‌گذاریم

به گزارش پارسینه، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: امروز ۱۶ دی ۹۸ یکی از حماسی‌ترین و باشکوه‌ترین رخدادهای انقلاب اسلامی بود. خیل عظیم مردم از همه گرایش‌ها و تمام کسانی که به کشورشان و اهداف انقلاب اسلامی ایران علاقمند هستند، برای تشییع و تجلیل از قهرمان ملی خود، سردار سرافراز مقاومت اسلامی، حاج قاسم عزیز به میدان آمدند.

خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از عظمت و شکوه ملت ایران در سراسر کشور ایجاد و همبستگی عمیق ملی را موجب شده است.

این روزها و لحظات را قدر بدانیم و اتحادیه و همبستگی ملی ایجاد شده را برای پیشبرد آنچه که حاج قاسم نیز یک عمر برای آن تلاش کرد، حفظ و تقویت کنیم.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مسیر و در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و قطعاً همچون ماههای گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری