دفتر یادبود سردار سلیمانی در نمایندگی‌های ایران در پاکستان گشوده شد


دفتر یادبود سردار سلیمانی در نمایندگی‌های ایران در پاکستان گشوده شد

اسلام آباد - ایرنا - همزمان با تشییع میلیونی پیکر پاک سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس و همرزمان شهیدش در جمع مردم عزادار ایران، دفتر یادبودی روز دوشنبه در نمایندگانی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در شهرهای «لاهور و کراچی» پاکستان گشوده شد.

این دفتر یاد بود در محل سرکنسولگری ایران در لاهور و کراچی تا فردا گشوده خواهد بود و نمایندگانی های کشورمان پذیرای مقامات و مسئولان مختلف پاکستانی و حامیان محور مقاومت برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و امضای دفتر یابود این شخصیت سرافراز جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام خواهد بود.

در کراچی «مراد علی شاه» سروزیر ایالت سِند پاکستان با حضور در محل نمایندگی دیپلماتیک ایران شهادت سردار قاسم سلیمانی را به «احمد محمدی» سرکنسول ایران تسلیت گفت.

وی همچنین با ابراز تاثر و تاسف عمیق، از جانب ملت و دولت پاکستانگفت شهادت فرمانده نیروی قدس را به ملت برادر ایران تسلیت می گویم و اقدام آمریکا تحریک آمیز و نادرست بود.

دفتر یادبود سردار سلیمانی در نمایندگی‌های ایران در پاکستان گشوده شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب پس از شهادت مظلومانه فرمانده های مقاومت و همرزمان شهید آنان، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه را در کشور عزای عمومی اعلام کردند.

همزمان دفتر یادبود شهید قاسم سلیمانی در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان با حضور «محمد رضا ناظری» سرکنسول ایران گشوده شد.

جمعی شخصیت های سیاسی و مذهبی پاکستان و مسئولان نهادهای مدنی پاکستان با حضور در سرکنسولگری ایران ضمن امضای دفتریادبود و ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، به مقام شهدای مقاومت ادای احترام کردند.

قرار است دفتریادبود سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی از فردا در سرکنسولگری های ایران در شهرهای کویته مرکز ایالت بلوچستان و شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان گشوده شود.

دفتر یادبود سردار سلیمانی در نمایندگی‌های ایران در پاکستان گشوده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید