سردار آبنوش: تشییع پیکر سردار سلیمانی رفراندومی به معنای واقعی بود


سردار آبنوش: تشییع پیکر سردار سلیمانی رفراندومی به معنای واقعی بود

همدان- ایرنا- معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان گفت: تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی از بغداد، کاظمین، کربلا، نجف، مشهد، اهواز، قم، تهران و فردا در کرمان رستاخیزی بزرگ و رفراندومی به معنای واقعی بود که جهان را متعجب کرد.

سردار سالار آبنوش دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر ملایر افزود: صاحب‌نظران و کسانی که این حضور بی نظیر مردمی را رصد می‌کردند، متوجه شدند که آمریکا چه خطای راهبردی انجام داده و تمامی آن به نفع جبهه مقاومت است.

وی برگزاری این آیین‌ها را مجلس تجدید بیعت مردم، اعلام وفاداری و بصیرت و اعلام مطالبه انتقام خون سردار رشید اسلام دانست.

سردار آبنوش بیان کرد: ما به شدت به حاج قاسم‌هایی نیاز داریم که ما را حمایت کنند تا در غبار فتنه‌ها راه را گم نکنیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن برای سال ۹۸ توطئه‌هایی در سر دارد گفت: نسخه‌ای که دشمن برای ما پیچیده بود، نسخه فشار حداکثری بود.

سردار آبنوش با بیان اینکه دشمن هرگز نتوانسته از بیرون به شیعیان و مسلمانان ضربه بزند، مگر به واسطه تیغ داخلی اظهار داشت: در این زمینه برای اینکه دوباره از دشمن سیلی نخوریم، باید پایمان را به شانه تاریخ بگذاریم و از تاریخ عبرت بگیریم.

وی ادامه داد: دشمن با هماهنگ کردن لبه بیرونی قیچی و لبه دورنی آن فشار حداکثری بر ما وارد کرد و به خیال خام خود گمان می‌کرد انفجاری از دورن رخ داده و در کشور دو دستگی و دو قطبی ایجاد می‌شود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه دشمن با طراحی نقشه شوم خود در نیمه امسال نتیجه نگرفت افزود: این پیروزی ملت ایران به واسطه بصیرت و تبعیت از ولایت است.

سردار آبنوش همچنین به فشار تحریم‌ها بر مردم ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران با تحمل سختی‌ها دشمن را دچار استیصال کردند و هم اکنون ستون فقرات دشمن به تمام معنا شکسته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که افقش را تاریک می‌بیند و هیمنه و اقتدارش هر روز در حال ذوب شدن است، به این سادگی دست از سر ملت ایران و شیعیان بر نمی‌دارد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: در این رابطه گام بعدی دشمن فتنه آبان بود و ظرف چند ساعت تمام باطن خود را بیرون ریخت.

سردار آبنوش به فتنه سال ۸۸ و خسارت‌های جانی و مالی به مردم و بیت‌المال اشاره و بیان کرد: چون توطئه دشمن در سال ۹۸ به نتیجه نرسید، گمان نمی‌رفت دست به انتقامی بزند که در تاریخ دیپلماسی جهان سابقه نداشته باشد.

وی گفت: در عرف بین المللی و دیپلماسی در جهان تا این لحظه این نخستین اقدام است که روی قواعد و اصول بین المللی پا گذاشته شود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان این اقدام آمریکا را نشان از ضعف آنها دانست و افزود: به خیال خودشان پالس‌هایی از تیغه داخلی برای آنها فرستاده می‌شد که مردم ایران خسته شده‌اند و توان ندارند و باید اقدامی کنند که جمهوری اسلامی را وادار به مقابله و جنگ کنند.

سردار آبنوش ادامه داد: غافل از اینکه با این اقدامات وحدتی در بین مسلمانان، ملتها و منطقه ایجاد می‌شود که از فکر و نظر آنها فاصله زیاد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکا از به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار خودباختگی شده است بیان کرد: ما باید انتقام سردار رشید اسلام را از نظر تاکتیکی و راهبردی بگیریم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به عظمت و قدرت جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: امروز هر ایرانی یک عضو از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت مدعی انتقام خون حاج قاسم سلیمانی از نظر تاکتیکی و راهبردی است.

سردار آبنوش یادآور شد: سردار مدافعان حرم زنجیره‌ای درست کرده است که عرصه را بر نظام کفر تنگ کرده و به همان اندازه عرصه را برای تشکیل تمدن اسلامی باز کرده است.

وی ادامه داد: هم اینک افق روشنی که رهبر معظم انقلاب گوشزد کرده اند، در حال رخ دادن است.

وی گریه وفاداران سردار سلیمانی در اروپا و سایر نقاط جهان را بزرگترین توفیق و دستاورد دانست و افزود: به طور قطع انتقام تاکتیکی را هر کجا که منافع و نیرویی از آمریکا باشد، در مقابلش اقدام می‌کنیم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه نیروهای تربیت شده حاج قاسم به موقع اقدام تاکتیکی را انجام می‌دهند تاکید کرد: از این رستاخیر و رفراندوم بزرگ باید انتقام راهبردی‌مان را رقم بزنیم.

سردار آبنوش گفت: اقدام راهبردی ما این است که اشعث‌های زمان را بشناسیم و پرده از چهره آنها برداریم.

او نخستین انتقام راهبردی را شکل‌گیری وحدت کنونی به واسطه خون سردار خوبی‌ها در بین شیعیان دانست و اظهار داشت: اشعث‌ها امروز به دنبال انشقاق نظام هستند؛ اشعث‌هایی که کربلا را خلق کردند، امروز نیز وجود دارند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: انتقام راهبردی بعدی ما در مجلس شورای اسلامی است که باید مجلسی انقلابی و از جنس حاج قاسم‌ها داشته باشیم.

سردار آبنوش ادامه داد: فضا را باید در سایه‌سار وحدت پیش ببریم و در سایه یکپارچگی به زودی شرایط اخراج آمریکا را از منطقه فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: انتقام راهبردی بعدی ما نابودی رژیم صهیونیستی است که توسط جبهه مقاومت و در سایه‌سار ولایت فقیه رخ می‌دهد.

سردار آبنوش اضافه کرد: حاج قاسم‌هایی داریم که نمی‌شناسیم، همچون اسماعیل قاآنی که در درایت و علم جزء سرداران عالم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا