برگزاری دومین جشنواره مهدوی «صراط»/ اجرای طرح بومی‌سازی استادان مهدویت


برگزاری دومین جشنواره مهدوی «صراط»/ اجرای طرح بومی‌سازی استادان مهدویت

حجت‎الاسلام کفیل با اعلام برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «صراط» با موضوعاتی همچون «مهدویت، آینده روشن جهان» و «انتظار و انقلاب اسلامی»، گفت: طرح بومی‌سازی استادان مهدویت به منظور تامین کادر تخصصی مدارس، مساجد و... برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدصادق کفیل» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان و در تشریح جدیدترین جشنواره ها و برنامه های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، اظهار کرد: دومین جشنواره فرهنگی هنری مهدوی «صراط» با موضوعات «مهدویت و امیدبخشی»، «مهدویت، آینده روشن جهان»، «انتظار و انقلاب اسلامی»، «خانواده مهدوی» و «عهد و همدلی منتظرانه» در حال برگزاری است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برگزاری این جشنواره در رشته های طراحی پوستر، عکس نوشت و بَنر شهری همکاری دارند.

برگزاری دومین جشنواره مهدوی «صراط»/ اجرای طرح بومی‌سازی استادان مهدویت

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند تا 10 بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیز 26 بهمن ماه در تهران برگزار می شود: به ترتیب به نفرات اول تا سوم 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی همراه با لوح تقدیر اعطا می شود.

حجت الاسلام کفیل همچنین از برگزاری مسابقه کتابخانی «قرآن و امام مهدی(عج)» با اتکاء به کتاب حجت الاسلام محسن قرائتی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند تا 11 دی ماه با مراجعه به پورتال مهدویت و دانلود کتاب و ارسال پاسخ های به شماره پیامک 30001366 نسبت به شرکت اقدام کنند. این مسابقه نیز با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

وی از اجرای طرح بومی سازی استادان مهدویت در استان های مختلف خبر داد و گفت: این دوره با تمرکز بر تربیت مربیان معارف مهدوی با رویکرد استادپروری هم اکنون در سه استان اصفهان، تهران و بجنورد در حال برگزاری است و به زودی در دو استان دیگر هم کلید می خورد.

کفیل در پایان خاطرنشان کرد: این دوره ها مشتمل بر 120 ساعت آموزشی است و تا کنون 100 دوره آن برگزار شده است. متقاضیان دارای مدارک سطح دو حوزوی یا کارشناسی معادل آن، امکان شرکت در آن را دارند. خروجی این دوره ها در مدارس، مساجد و ... معارف مهدوی را تبیین و تدریس می کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار