شهادت سپهبد قاسم سلیمانی وحدتی حیرت انگیز در بین آزادیخواهان ایجاد کرد


شهادت سپهبد قاسم سلیمانی وحدتی حیرت انگیز در بین آزادیخواهان ایجاد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی وحدتی حیرت انگیز و قابل ستایش بین مسلمانان وآزادیخواهان ایجاد کرد.

محمود ثمینی امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در محل استانداری لرستان برگزار شد، با تسلیت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: در نظامی قرار گرفتیم که برپایه مبانی ایدئولوژیک استوار است و کسانی بر این مبانی پایبند هستند و خود را وقف مردم می‌کنند، بر عهدی که بستند صادق هستند و خدمت خلق خدا می‌کنند تا زمانی که خداوند شرایط آنها را دگرگون می‌کند و به درجه کمال می‌رساند.

وی افزود: سپهبد سلیمانی خود را وقف مردم، انسانی و دفاع از مسلمانان کرد که به آرزوی خود که شهادت بود رسید و خداوند به پاس خدماتش مهرش را در دل هر آزادمرد دنیا انداخت و آنان بر این شهید بزرگوار گریستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: وجود بابرکت این شهید بزرگوار برای اسلام منفعت و شهادتش پر منفعت‌تر، وحدتی که شهادت این شهید والا مقام ایجاد کرد حیرت‌انگیز و قابل ستایش است.

وی گفت: همه تفکرها، گروه‌ها، اصناف و اقشار برای وداع با شهید سلیمانی آمده بودند و باید این شهید را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

ثمینی اظهار کرد: در این کشور امثال قاسم سلیمانی کم نیستند و حتما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری انتقام سختی از دشمن خواهیم گرفت البته در این مسیر پیش وپس از فرمایشات معظم له نیفتیم و تابع ولایت باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس