خون پاک سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرد


خون پاک سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خون پاک سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرد، گفت: خون پاک شهدا عامل رویش بوده و هر قطره خون این شهدا باعث رویش‌های جدید در انقلاب اسلامی شده و دعاهای خانواده‌های شهدا باعث تداوم انقلاب می‌شود.

مسلم اورنگی در آیین بزرگداشت شهید سهپبد قاسم سلیمانی در سازمان جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: ترور سردار سلیمانی و همراهانش یک پیام راهبردی داشته و قطعا به حضور استکبار جهانی به ویژه آمریکا در منطقه پایان می‌دهد.

وی ادامه داد: اقدام جنایتکاران در به شهادت رساندن سردار سلیمانی موجب شکل گیری جوشش انقلابی در منطقه شده و آمریکایی‌ها با این اقدام، خود را به چاهی انداخته‌اند که خارج شدن از آن برایشان ممکن نیست.

وی گفت: طبق اعتراف هیلاری کلینتون، جریان خبیث داعش ساخته دست آمریکا بود، جریان داعش جریان ساده‌ای نبوده بلکه یک جریان فرا کشوری بود. این جریان، در سال 94 نصف کشور سوریه و بخش‌هایی از لیبی را به تصرف خود در آورده و مانند غده سرطانی به سرعت در حال گسترش بود و تا 20 کیلومتری مرز ایران نیز رسیده بود، اما هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی و جانفشانی‌های مدافعان حرم موجب نابودی آن‌ها شد.

اورنگی با تاکید بر این‌که بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره)، شهادت سردار سلیمانی شاید بزرگترین ضایعه دردناک برای نظام و انقلاب اسلامی ورهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: هم حیات و هم شهادت سردار سلیمانی برای انقلاب اسلامی برکت بوده و است. شهادت درجه بزرگی است ولی نبود چنین بزرگمردی ضایعه دردناکی بوده و دنیای استکبار انتقام سختی را خواهد دید.

وی با بیان اینکه در شان این مجاهد عالی نبود که همانند مردم عادی از دنیا برود، ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی، مالک اشتر زمان بود، در آیین تشییع پیکر این شهید میزان ناراحتی علی زمان و رهبر و مولایمان را دیدیم، مقامی که شهدا به آن نائل شده‌اند مقام والایی بوده و این وعده خداوند است که به هر کسی که در مسیر حق قرار گیرد عزت می‌دهد.

وی گفت: سیل جمعیت تبریز بعد از نماز جمعه را دنیا دید، مردم با گرایش‌های مختلف همگی رخت سیاه برتن کرده و به میدان آمده بودند، حضور مردم تبریز در این راهپیمایی چنان با عظمت بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده سپهبد شهید قاسم سلیمانی به آن اشاره کردند. مردم تبریز در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌های مختلف، همواره پیشگام بودند و درود بر این شعور مردم آذربایجان.

رئیس مرکز اندیشه ورزی و راهبردی سپاه عاشورا گفت: شهدا زنده و دعاگوی انقلاب هستند و این انقلاب را هدایت می‌کنند و پیامی که به ما داده اند این است که ولی زمان را بهتر بشناسیم و ذوب در خط ولایت باشیم.

خون پاک سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام