روحانی اهل سنت: سردار سلیمانی مدافع ارزش‌های اسلامی بود


روحانی اهل سنت: سردار سلیمانی مدافع ارزش‌های اسلامی بود

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه روانسر گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی بدون توجه به فرق و مذاهب، مدافع اسلام و ارزش‌های اسلامی بود.

ماموستا سیدمحمد محمدی روز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسوُولان در مسجد جامع روانسر افزود: این اقدام تروریستی در نزد همه آزادیخواهان جهان محکوم است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر این فرمانده، بیانگر مجاهدت و ایثارگری اوست.

امام جمعه روانسر اضافه کرد: با فداکاری، دفاع و پشتیبانی مردم و مجاهدت ایثارگران و رزمندگان، اسلام پیروز خواهد شد و دشمنان از وحدت هر چه بیشتر مسلمانان ضربه خواهند خورد.

ماموستا محمدی ادامه داد: توطئه دشمنان استمرار دارد و همه مسلمانان برای دفاع از دین و وطن خود باید آماده باشند و بر علیه آنها اقدام کنند.

وی گفت: با وجود رهبری فرزانه و مردمی غیرتمند و دین‌مدار وحدت و انسجام بر کشور حاکم است و با این وحدت و محبت پیروز خواهیم شد.

مبارزه با داعش یکی از افتخارات سردار سلیمانی است

فرماندار روانسر نیز در این مراسم گفت: شهادت سردار سلیمانی زلزله‌ای را در کشور ایجاد کرد به این معنا که کمتر کسی بعد از شنیدن خبر شهادت وی گریه نکرد و تمام کشور را حزن و اندوه فرا گرفت.

سعدی مصطفی‌زاده با بیان اینکه سردار سلیمانی یک چهره بین‌المللی بود، افزود: مبارزه با داعش به عنوان جریان اصلی افراطی و تکفیری یکی از افتخارات ایشان بود به گونه‌ای که دامنه مبارزه و فعالیت‌های داعش اروپا را درگیر کرده بود و حفظ امنیت کشورهای غربی از دست داعش مدیون جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی است.

وی تصریح کرد: حضور سردار سلیمانی موازنه قدرت را در خاورمیانه تغییر داد و نظام بین‌الملل به این نتیجه رسیدند که بدون نقش جمهوری اسلامی هیچ معادله‌ای قابل حل نیست و به همین جهت قاسم سلیمانی چهره‌ای جهانی شد.

فرماندار روانسر اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی در حوزه داخلی نیز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و وحدت گسترده مردم و نظام را به دنبال داشت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق