پنج طرح عمرانی در شهر لوندویل آستارا آماده افتتاح شد


پنج طرح عمرانی در شهر لوندویل آستارا آماده افتتاح شد

آستارا - ایرنا - شهردار لوندویل آستارا گفت: پنج طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، برای تسهیل تردد شهروندان و وسایل نقلیه در نقاط مختلف شهر آماده افتتاح است.

نعمت یاورپور روز سه شنبه اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت کوچه های شب نشین، بهداشت، نوع خواه و یزدانی و دیواره و کانال بتنی خیابان سعدی جهت کاهش ترافیک اجرا و برای افتتاح آماده شده است و زیرسازی کوچه های بسیج، شریفی نژاد و شهابیان در حال انجام است.

وی افزود: این طرح ها در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و بر اساس مصوبات شورای نامگذاری کوچه ها، خیابان ها و معابر، روز گذشته تابلوی ۱۲۶ کوچه و خیابان نصب شد و تا پایان ماه جاری ۱۶۶ تابلوی دیگر نصب خواهد شد.

یاورپور ادامه داد: در نامگذاری کوچه ها و خیابان های شهر لوندویل از نام شهدا و مفاخر ملی استفاده و برای تهیه تابلوها بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار لوندویل گفت: همکاری رسانه ها و مسئولان شهرستان برای توسعه لوندویل ضروری است و بسیاری از طرح های عمرانی به اعتبارات ملی نیاز دارند و احداث جاده کمربندی برای کاهش ترافیک و تصادف، خواسته اهالی است.

شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در محور آستارا- تالش واقع شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها