فاکس نیوز: آمریکا باید از خاورمیانه خارج شود


فاکس نیوز: آمریکا باید از خاورمیانه خارج شود

شبکه فاکس نیوز در گزارشی از لزوم خروج سریع نیرو‌های آمریکایی از عراق و منطقه سخن گفت.

فاکس نیوز: آمریکا باید از خاورمیانه خارج شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی بر لزوم خروج سریع آمریکا از خاورمیانه و عراق پرداخت.

در این گزارش آمده است: آمریکا باید پس از سقوط داعش، عراق و سوریه را ترک می‌کرد؛ هر چند پس از ترور ژنرال ایرانی [سردار] قاسم سلیمانی آمریکا باید فورا نیروهایش را (از منطقه) خارج کند. این مسئله سبب حفظ سربازان آمریکایی و اجتناب از درگیری با ایران شده و برای حفظ قدرت آمریکا ضروری است.

در ادامه گزارش فاکس نیوز آمده است پنتاگون مدعی شده بمباران نظامی آمریکا که سبب کشته شدن (شهادت) [سردار] سلیمانی و شماری از اعضای بلندپایه الحشد الشعبی شده است، اقدامی ضروری بوده، چرا که [ سردار] سلیمانی بطور فعالانه‌ای در حال توسعه طرح‌هایی برای حمله به دیپلمات‌های آمریکایی و نیرو‌های این کشور در عراق بوده است. هر چند کشور متحد، عراق مسئله را کاملا متفاوت می‌داند و پارلمان عراق روز یکشنبه علیه حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق رأی داد.

فاکس نیوز همچنین به سخنان عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق اشاره کرده و نوشته است: عادل عبدالمهدی بی پرده و قاطعانه پاسخ داده است. او گفته است: ترور فرمانده نظامی عراق، تجاوز به دولت و ملت عراق بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است: [سردار] سلیمانی تنها یک مقام بلندپایه نبود؛ بلکه از افرادی بود که به عنوان یک قهرمان در میان مردم سراسر ایران دیده می‌شد. مرگ (شهادت) او سبب برانگیخته شدن احساساتی عمیق و نیز ایجاد درخواست‌ها برای «انتقامی سخت» شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟