اتوبانی در ماهشهر به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد


اتوبانی در ماهشهر به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد

آبادان - ایرنا - رییس شورای شهر ماهشهر گفت: اتوبان آزادی ماهشهر به پاس رشادت‌های سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به نام این سردار رشید اسلام نامگذاری شد.

سعید حیاتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از موافقت کمیسیون نامگذاری شهر ماهشهر، اتوبان آزادی این شهر به نام سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در جریان حمله تروریستی اخیر آمریکا به شهادت رسید، نامگذاری شد.

وی افزود: این تصمیم با توجه به روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و فرهنگ نوع دوستی مردم ماهشهر انخاذ شده است.

رییس شورای شهر ماهشهر گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چهره‌ای شناخته شده و اهل خدمت، ایثار و سرباز ولایت بودند که در سال‌های حیات جاودانه و با عزت خود در کمک و یاوری محرومان و مستضعفان جهان همیشه پیشقدم بود و هم‌اینک نیز با دست یافتن به آرزوی دیرینه خود عنوان شهید همیشه جاوید را برای خود ثبت کردند.

حیاتی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در جبهه حق علیه باطل و در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه مقابله با گروهک‌های معاند و حضور در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار واژه جهاد، ایثار و شهادت را به خوبی معنا کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس، از فرماندهان مقاومت و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...