بازار رشت در عزای شهادت سردار سلیمانی پنجشنبه تعطیل است


بازار رشت در عزای شهادت سردار سلیمانی پنجشنبه تعطیل است

رشت - ایرنا - نائب رئیس اول اتاق اصناف رشت از تعطیلی بازار بزرگ این شهر به خواست بازاریان برای حضور در مراسم سوگواری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

حمید انزانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جامعه اصناف و بازاریان امنیت کشور را مرهون خون شهدا و رشادت‌های دلیرانی چون سردار دل‌ها می‌داند.

وی افزود: قرار بود بازاریان با همکاری اتاق اصناف ،مراسمی را همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت زهرا (س) ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه در مسجد گلشن رشت برگزار کنند، اما بدلیل تقارن این مراسم با برگزاری مراسمی با سخنرانی سردار حمیدرضا مقدم‌ فر مشاور رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان شهدای ذهاب رشت ، قرار شد آن محفل سوگواری لغو و همه برای هم افزایی بیشتر در این مراسم حضور یابیم .

به گزارش ایرنا، مراسم شام غریبان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها، با عنوان "هر گیلانی یک شمع " ساعت ۱۹ امشب ( سه شنبه) در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت برگزار می شود.

مراسم شام غریبان سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی همچنین امشب پس از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌ شود؛ علاوه بر این، مراسمی مشابه در جای جای استان گیلان برگزار خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !