«زندگی روزمره»


«زندگی روزمره»

نمایشگاه گروهی عکس «زندگی روزمره» عصر روز سه شنبه در آیینی با حضور شماری از دوست‌داران فرهنگ و هنر در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر گشایش یافت.

دبیر برگزاری نمایشگاه " زندگی روزمره" در آیین افتتاحیه گفت: این نمایشگاه با رویکرد مستند معاصر و با موضوع زندگی روزمره تشکیل شده است که شامل ۲۱ اثر از ۱۲ عکاس است.

سعید عرب زاده افزود: آثار فوق از یک کارگاه نقد و بررسی عکاسی تولید و جمع آوری شده‌ و هدف از برپایی این نمایشگاه نیز پرورش استعدادهای عکاسی استان بوشهر است.

وی یادآور شد: عکس‌های این نمایشگاه در کشورهای هند و ایران و همچنین استان‎های سیستان و بلوچستان، همدان، یاسوج و بوشهر گرفته شده ‌است.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی چون "ارس زنگنه"، "امیدرضا پورنبی"، "المیرا فروزانی"، "بهار چعبی"، "پیمان دیرنده"، "علی تیموری"، "لیلا پورحسن زاده"، "محبوبه دهقانی"، "محدثه بهروزی"، "محسن داودی"، "مرصاد رنجبر" و "مریم ترابی" در معرض دید علاقه‎مندان قرار گرفته ‌است.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه زندگی روزمره (EverydayLife) تا ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر واقع در میدان قدس بوشهر، ابتدای بلوار رئیس‌علی دلواری پذیرای بازدیدکنندگان است.

«زندگی روزمره»

«زندگی روزمره»

«زندگی روزمره»

«زندگی روزمره»

«زندگی روزمره»

«زندگی روزمره»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»