لزوم دقت در چینش و انتخاب اعضای شعب اخذ رای


لزوم دقت در چینش و انتخاب اعضای شعب اخذ رای

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: در راستای سلامت کامل انتخابات و ارتقای اعتماد عمومی نسبت به مجریان انتخابات، در چینش اعضای شعب اخذ رای، تعادل سلایق سیاسی و تجارب انتخاباتی لحاظ شود.

میرشمس مومنی زاده امروز در جلسه با مجریان انتخابات شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت کامل اصل بی طرفی در انتخابات، اظهار کرد: باید دقت شود در ترکیب شعب اخذ رای، تعادل سلایق سیاسی و تجربه انتخاباتی وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشت با بیان اینکه باید اعتماد عموم مردم نسبت به مجریان انتخابات وجود داشته باشد، افزود: با عمل بی طرفانه و قانونمند، زمینه اعتماد عموم مردم به برگزارکنندگان انتخابات جلب خواهد شد، بنابراین همه ما موظف هستیم در برگزاری انتخابات امین مردم باشیم.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: البته در ترکیب شعب اخذ رای باید شاخص های مختلفی از جمله وجود تجربه کافی و یک دست نبودن اعضای شعب به لحاظ سلیقه سیاسی و دیگر شاخص ها لحاظ شود.

وی با اشاره به لزوم قانونمداری و رعایت اصل عدالت و بی طرفی از سوی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و نگاه همه دنیا به انتخابات اسفند ماه به ویژه پس از شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام و عالم تشیع شهید حاج قاسم سلیمانی همه ما موظف هستیم زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بیش از پیش فراهم کنیم.

مومنی زاده با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در پیشبرد امورات اجرایی انتخابات، از مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان رشت، از مجریان انتخابات خواست که مطابق با برنامه زمانبندی تعیین شده نسبت به پیگیری وظایف خود اقدام نمایند تا به یاری خداوند در اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، منظم و سالم باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟