نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 در لاس وگاس رونمایی شد


نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 در لاس وگاس رونمایی شد

نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی شد. Dell G5 15 Special Edition به پردازنده AMD و کارت گرافیک Radeon مجهز است. دل لپ تاپ‌های گیمینگ سری G5 خودش را با رونمایی از یک مدل غیرمنتظره گسترش بخشید؛ یک نسخه که سخت افزاری بر پایه AMD را... نوشته نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 در لاس وگاس رونمایی شد اولین بار در گجت...

نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی شد. Dell G5 15 Special Edition به پردازنده AMD و کارت گرافیک Radeon مجهز است.

دل لپ تاپ‌های گیمینگ سری G5 خودش را با رونمایی از یک مدل غیرمنتظره گسترش بخشید؛ یک نسخه که سخت افزاری بر پایه AMD را در زیر قاب خود دارد. لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 اجرا کننده‌ی پردازنده‌ی سری جدید Renoir-H‌ رایزن و کارت‌های گرافیک Radeon RX 5600M است که این امکان را می‌دهد اگر نمی‌خواهید کامپیوتر قابل حمل گیمینگی مشابه دیگر محصولات بازار که از ترکیب سخت افزاری اینتل/انویدیا استفاده می‌کنند را داشته باشید، بتوانید همان عملکرد را از برند دیگری دریافت کنید. این لپ تاپ دارای گزینه‌ی سازگاری FreeSync با نمایشگر 144 هرتزی است که می‌تواند تجربه‌ی بصری بدون پرش نمایشگر را ارائه کند.

این سازنده آمریکایی جزئیات فنی مدل AMD جی 5 را اعلام نکرده است، اما می‌توانید انتظار حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی SSD و حداکثر تا 2 ترابایت حافظه داخلی HDD با توان 5400RPM‌ را از آن داشته باشید. شما همچنین می‌توانید یک کیبورد با نور پس‌زمینه‌ی رنگی با فناوری WASD-four-zone را نیز با این لپ تاپ در اختیار داشته باشید.

لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 ؛ مناسب و خوش قیمت

اگر مشتاق به خرید این لپ تاپ گیمینگ شده‌اید، باید تا ماه آوریل منتظر بمانید. قیمت پایه این محصول 799 دلار است. هرچند Dell G5 15 Special Edition نمی‌تواند جدیدترین عناوین را با نهایت سرعت و کیفیت اجرا کند، اما حداقل می‌تواند با هزینه‌ای کم، سطح متوسطی از گیمینگ را در اختیار شما بگذارد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 : دوربین نیکون Coolpix P950 با قابلیت فیلم‌برداری 4K و زوم 83 برابری معرفی شد نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ دل G5 15 در لاس وگاس رونمایی شد گوشی های TCL 10 با دوربین چهارگانه و فناوری 5G معرفی شدند پاوربانک وایرلس موفی Powerstation Go خودروی شما را هم روشن می‌کند! لپتاپ لنوو یوگا 5G معرفی شد؛ اولین لپتاپ ویندوزی با قابلیت اتصال به 5G لوگو پلی استیشن 5 سونی در CES 2020 به نمایش درآمد Big O ، هیولا گیمینگ اوریجین برای فروش عرضه شد چراغ مطالعه هوشمند Lexilight به اختلال خواندن شما کمک می‌کند روتر مش TP-Link Deco X20 با استاندارد WiFi 6 و قیمت زیر 200 دلار معرفی شد ساعت هوشمند ویتینگز (Withings) وقفه تنفسی را تشخیص می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان