سیاست کلی نظام مبارزه با ظلم است


سیاست کلی نظام مبارزه با ظلم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: سیاست کلی نظام مبارزه با ظلم است و این امر استمرار خواهد داشت.

اسد عبداللهی امروز در جلسه مشترک گردهمایی گزینش گران در محل استانداری لرستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: استراتژی کلی نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مبارزه با ظلم است و این امر استمرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هیئت‌های گزینش وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند که سختی آن با اجرای عدالت هم‌تراز است. در انجام وظایف، آیات و روایات را سرلوحه کار خود قرار دهید تا از هرگونه لغزش مبرا باشید.

عبداللهی خاطرنشان کرد: اگر هدف در جامعه توسعه باشد، چه از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید سازوکار مناسب را برای توسعه فراهم کنیم. یکی از اصلی‌ترین ابزارهای توسعه مردم هستند. اگر مردم توسعه نیافته باشند، اجرای این فرآیند با مشکل مواجه خواهد شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه ساختار فرهنگی حاکم بر جامعه باید متناسب با آن جامعه باشد، افزود: در سطح خرد اگر یک اداره یا نهاد دولتی را در نظر بگیریم نیروهایی که وارد سیستم ادارات می‌شوند باید شرایط توسعه‌یافتگی را داشته باشند که انتخاب این افراد برعهده گزینش گران است.

وی ضمن اشاره به سیاست‌های کلی نظام در انتخاب افراد بر اساس توانمندی‌های علمی، دانش، نظم، باورهای دینی، اعتقاد به نظام و قانون، افزود: گزینش گران سیاست‌های نظام را در اجرای وظایف مدنظر و آن‌ها را ملاک انتخاب افراد قرار دهند که این موضوع به توسعه نظام خواهد انجامید. همچنین رعایت اخلاق باید معیار گزینش گر و گزینش شونده باشد. در کشورهایی که اخلاق مدار هستند، میزان تخلف و ارتکاب جرم در جوامع آن‌ها بسیار پایین‌تر است.

عبداللهی با اعلام این‌که رضایت جامعه از گزینش گران بسیار مهم است عنوان کرد: گزینش گران پاسخگوی وجدان خود و جامعه باشند وقتی پای منافع شخصی به میان می‌آید باید قانون را ملاک قرار دهیم تا حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...