همایش «هم‌افزایی قرآنیان ولایی» خوزستان برگزار می‌شود


همایش «هم‌افزایی قرآنیان ولایی» خوزستان برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همایش «‌هم‌افزایی قرآنیان ولایی» از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شود.

همایش «هم‌افزایی قرآنیان ولایی» خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ همایش«هم‌افزایی قرآنیان ولایی» و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادار ایشان، روز پنجشنبه 19 دی‌ماه ساعت 9:30 در ساختمان دارالقرآن الکریم مرکز استان برگزار می‌شود.
در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی با همراهی هیئت سه نفره، مدیران، قرآن آموزان برگزار می‌شود، احمد عبیاوی، قاری نوجوان و نخبه قرآنی استان در ابتدای مراسم به تلاوت قرآن کریم خواهد پرداخت.
موسوی‌زاده، مدیر اتحادیه قرآنی خوزستان گفت: همچنین حجت‌الاسلام فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی استان خیر مقدمی را برای حاضران خواهد داشت، در ادامه حجت‌الاسلام نبی‌زاده مدیر کل تبیلغات اسلامی استان درباره شخصیت و سردار قاسم سلیمانی در جبهه‌های مقاومت و بیان شهادت مطالبی را بیان خواهد کرد.
میثاق‌نامه جامعه قرآنی استان از سوی مهدی دغاغله، رئیس هیئت مدیره جامعه قرآنی خوزستان در قالب بیانیه قرائت می‌شود. به منظور معنوی شدن محفل قرآنی، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید از سوی قاسم مقدمی، رتبه اول مسابقات بین المللی تهران و هند انجام می‌شود.
در این محفل نورانی، نقطه نظرات جامعه قرآنی از سوی حاضران بیان می‌شود و در پایان این همایش نیز عباس نبگان مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به مداحی در سوگ سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران وفادار ایشان می‌پردازد.
یادآور می‌شود؛ این مراسم معنوی با مشارکت اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی