واکنش بین المللی به پاسخ موشکی ایران


واکنش بین المللی به پاسخ موشکی ایران

تحلیلگر نظامی لبنانی: پنج هزار نظامی (تروریست) آمریکایی در عراق همگی در تیررس ایران خواهند بود و آمریکا بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ اگر آمریکا بخواهد به پاسخ موشکی ایران واکنش نشان دهد و به پایگاههای سپاه پاسداران حمله کند ؛ یقینا این کشور در جبهه های دیگر پاسخ خواهد داد.
مأمون أبو نوار سرلشگر بازنشسته نظامی درباره حمله موشکی ایران گفت من معتقدم پنج هزار نظامی (تروریست) آمریکایی موجود در عراق همگی در تیررس ایران خواهند بود و آمریکا بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.
تحلیلگر لبنانی نیز درباره حمله موشکی ایران تصریح کرد ایرانی ها آماده واکنش به هر نوع تحرکات آمریکایی ها هستند اما همه چیز به پاسخ آمریکا بستگی دارد. باید منتظر بود و دید آیا دونالد ترامپ به این حمله پاسخ خواهد داد یا اینکه به معادله یک ضربه در مقابل یک ضربه اکتفا خواهد کرد؟

واکنش نخست وزیر استرالیا

با انتشار بیانیه‌ای فوری اعلام کرد از نزدیک در حال ارزیابی آخرین وضع نیروهای نظامی کشورمان در عراق و خاورمیانه هستم.
اسکات ماریسون، نخست وزیر استرالیا که برای پیگیری آتش سوزی های گسترده این کشور ، در جزیره کانگورو در جنوب استرالیا به سر می‌برد با انتشار یک بیانیه فوری ، با ابراز نگرانی از حوادث پیش آمده در پی پاسخ ایران به آمریکا در عراق ، از پیگیری‌های مستمر خود برای ابراز اطمینان از سلامت نیروهای استرالیایی مستقر در عراق و دیگر کشورهای منطقه خبر داد.
وی همچنین با بیان اینکه وزرای امور خارجه و دفاع این کشور را مامور پیگیری مستمر و جدی حادثه پیش آمده کرده است، گفت بعد از دریافت اخبار از وضع نیروهای استرالیایی، آنرا در اختیار مردم نیز قرار خواهد داد.

واکنش نخست وزیر منطقه کردستان عراق

شبکه تلویزیونی المیادین مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق گفت راه هایی را برای کاهش تنش (بین ایران و آمریکا) پیشنهاد داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403