مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد


مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همت کانون فرهنگی و هنری نینوا در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، حجت الاسلام « محمد بزرگر پور »، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم ضمن تسلیت شهادت فرمانده سپاه قدس، به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و تفسیر جملات بسیار زیبای رهبری در‌مورد سردار شهید سلیمانی در این پیام اشاره کرد و گفت: در تاریخ زندگی سردار سلیمانی نکات ارزنده ای وجود دارد که نسل های کنونی و آینده و جوانان کشورهای اسلامی باید با آن ها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برای شناخت ابعاد شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی زمان بسیار طولانی نیاز است، افزود: قاسم سلیمانی بزرگترین سردار تاریخ ایران زمین بود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: با درایت و فرماندهی حاج قاسم، گروهک تروریستی داعش(قوی ترین دشمن مسلمانان) نابود شد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی عاقبت پاداش 40 سال ایثار و مجاهدت مخلصانه خود را از خداوند گرفت و به دست شقی ترین افراد زمانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد

شرکت کنندگان در این مراسم مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در کانون فرهنگی هنری نینوا بیکاه برگزار شد، در عزای این سردار رشید عزاداری و نوحه خوانی کردند.

پخش کلیپ با موضوع رشادت های سپهبد سلیمانی در عرصه های جنگ و مقاومت ، قرائت دکلمه توسط برادر شهید غلام داوری از دیگر بخش های این مراسم بود.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت