آیین‌های سوگواری شهادت سپهبد سلیمانی در مدارس خلخال برگزار شد


آیین‌های سوگواری شهادت سپهبد سلیمانی در مدارس خلخال برگزار شد

اردبیل _ ایرنا _ بمناسبت گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی مراسم میهمانی لاله‌ها روز چهارشنبه در سوگ مالک اشتر زمان در مدارس شهرستان خلخال برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان و جمعی از مادران و خواهران شهدای هشت سال دفاع مقدس در مدارس این منطقه عزاداری کردند.

در مراسمی که به همین مناسبت در مدرسه شهید فرامون شهر خلخال برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه خلخال عظمت سردار سلیمانی را فراتر از ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن در جریان اخیر بزرگ‌ترین اشتباه قرن را مرتکب شد و با ترور شخصیتی جهانی هم‌چون شهید سلیمانی پا در باتلاقی گذاشت که خروج از آن تلفات و انتقامی سخت‌تر را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ جهانبخش عطایی افزود: عزت شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان‌ او آنقدر جامع و فراگیراست که دنیا در سوگ این سردار دلاور ایرانی که مدافع مظلومان جهان بود، گریه کرد و افسوس خورد.

فرمانده سپاه خلخال بیان‌کرد: نه تنها ملت ایران و ملت‌های منطقه بلکه تمامی مردم جهان این اقدام خصمانه استکبار جهانی و رییس‌جمهوری آمریکا را ناجوانمردانه خواندند.

سرهنگ عطایی گفت: شهید سلیمانی کسی بود که علاوه بر فضای حقیقی و فیزیکی فضای مجازی دنیا را در کمتر از چند ساعت به خود اختصاص داد و به دنیا فهماند که سردار قلب‌هاست.

همچنین همزمان با شب دفن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم شام غریبان وداع با این شهید سرافراز اسلام و نظام اسلامی ایران در مساجد جعفر صادق (ع) و امام رضا (ع) شهر خلخال برگزار شد.

در این آیین‌ها سخنرانان با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم‌ وداع و تشییع سردار سلیمانی گفتند: شهید حاج قاسم سلیمانی به مثابه فرشته‌ای نجات در تمام سال‌های خدمت در حال خدمت‌رسانی به محرومان جامعه بود و در این راه مرزی نشناخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک