تجمع مردم خلخال در گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی برگزار شد


تجمع مردم خلخال در گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی برگزار شد

اردبیل - ایرنا - مردم خلخال روز چهارشنبه با اجتماع بزرگ در میدان معلم این شهر در سوگ سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به سوگواری پرداخته و با آرمان‌های این شهید تجدیدپیمان کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن تصاویر شهید قاسم سلیمانی و با سر دادن شعارهای لبیک حسین لبیک، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت را محکوم کرده و از حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکا در کشور عراق تقدیر کردند.

در این مراسم که در هوای سرد و یخ‌بندان زمستانی با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان،دانشجویان ،فرهنگیان ،دانشگاهیان ،مسوولان ،بازاریان و اقشار مختلف مردم خلخال برگزار شد ، سردار موسوی از فرماندهان سپاه و از همرزمان شهید سلیمانی در سخنانی با تقدیر از همراهی مردم ایران اسلامی در برگزاری آیین‌های مختلف گرامیداشت شهادت سردار سرافراز اسلام در مناطق مختلف کشور گفت: امروزه احساس خطر و ترس و واهمه استکبار جهانی آمریکا از پیکر شهید سلیمانی بیش از حیات آن بزرگوار است.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع و پایگاه آمریکایی‌ها در کشور عراق اظهارکرد: این حمله آغاز یک انتقام بسیار سنگین از این کشور غاصب و جتایتکار استکباری جهان است.

او گفت: تلاش‌های سال‌های متمادی سپاه در عرصه مقاومت جهانی پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده و مانع از دستیابی آمریکا به اهداف سلطه‌طلبی در کشورهای مختلف و در بین مردم مظلوم جهان شده و در کنار این کار بزرگ تلاش‌های صورت گرفته در عرصه جبهه مقاومت مانع از سقوط کشورهای سوریه و عراق در مقابل استکبار شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت دشمن، دشمنی با اسلام و مسلمانان است، اظهارداشت: سردار سلیمانی در طول دوران زندگی خود در حال جهاد در راه خدا و دفاع از اسلام بود و امروز به خاطر اینکه شهادت این فرمانده رشید اسلام بر همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تاثیر گذاشته است مردم با اجتماعات عظیم، خون‌خواه و خواستار انتقام از قاتلان شهدا هستند.

سردار موسوی گفت: ما همه چیز خود را مدیون رزمندگان مجاهد هستیم که شب و روز در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و سردار سلیمانی نیز در ساعتی از شب به دست شقی‌ترین آحاد بشریت به شهادت رسید که پیامی بزرگ به دشمنان داشت آن هم این بود که رزمندگان اسلام شبانه‌روز مدافع اسلام و مسلمانان هستند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403