ایجاد 300 فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی


ایجاد 300 فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در 9 ماهه امسال 345 فرصت شغلی در دو شهرستان نهبندان و طبس ایجاد شده‌است.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا اشرفی گفت: در ۹ ماهه امسال ۷ تعاونی در گرایش‌های توسعه و عمران، صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعتی در این شهرستان تشکیل شده است.

او ادامه داد: با سرمایه ثبتی۷۳میلیون و ۸۸۴ هزار تومان عضویت ۶۹۷ نفر، ایجاد ۱۷۸ فرصت شغلی در ۹ ماهه سال ۹۸ صورت گرفته است که ازین تعداد ۱۱۸ مورد نظارت عمومی و مالی از تعاونی‌های شهرستان نهبندان است. همچنین ۹۷۰ نفر ساعت آموزش حقوقی، مدیرتی و تخصصی در ۹ ماهه سال ۹۸ برای تعاونگران شهرستان برگزار شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی افزود: برگزاری ۷ جلسه ترویجی تعاون و کار گروهی، برگزاری ۵ جلسه ستاد توسعه تعاون، اجرای ۱۳ برنامه ترویجی در هفته تعاون و برگزاری سمینار کار آفرینی و تعاون ویژه دانشجویان از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه تعاون در ۹ ماهه امسال می‌باشد.

او تعاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس نیز از تشکیل ۶ تعاونی در ۹ ماهه سال ۹۸ در این شهرستان خبرداد.

اشرفی در تشریح عملکرد بخش تعاون در شهرستان طبس گفت: از ابتدای سال تعداد ۶ تعاونی با عضویت هزار و۵۶ نفر و ایجاد ۱۶۷ فرصت شغلی در شهرستان طبس تشکیل شده‌است. ضمن این‌که در مدت مذکور ۷۳ مورد نظارت بر عملکرد تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و ۳۸ مورد بررسی صورت‌های مالی تعاونی‌ها در شهرستان صورت گرفته است. همچنین هزار و ۲۲۴ نفر ساعت آموزش‌های حقوقی، مدیریتی و تخصصی در راستای توانمندسازی و تقویت بنیه علمی تعاونگران در شهرستان انجام شده و ۷۷۵ نفرساعت آموزش مجازی برای تعاونی‌های شهرستان برگزار شده‌است.

کد خبر 476682

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی