تعطیلی بازار بجنورد در صبح پنج شنبه


تعطیلی بازار بجنورد در صبح پنج شنبه

رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی، از تعطیلی بازار بجنورد در صبح پنج شنبه خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مهدی امیدوار در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مراسم بزرگداشت و عزاداری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه تا اذان ظهر در مسجد انقلاب برگزار می‌شود و بنا به درخواست کسبه و بازاریان بجنورد، صبح پنجشنبه بازار مرکز استان تعطیل است.

وی گفت: اتاق اصناف بجنورد از آحاد مردم، پرسنل دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه استان دعوت به حضور در این مراسم را دارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: طی 9 ماهه امسال شش هزار و 615 فقره بارزسی از کسبه شهر بجنورد انجام و 478 فقره پرونده تخلف از آنان تشکیل شد.

وی گفت: طی 9 ماهه امسال هزار و 160 فقره شکایت حضوری از کسبه در اتاق اصناف شهر بجنورد ثبت شده است.

امیدوارخاطر نشان کرد: در شب یلدای امسال نیز از محل کمک های نقدی کسبه بجنورد و خیران به این صندوق به مبلغ 15 میلیون تومان میوه خریداری، دسته بندی و به خانواده های مستمندان شناسایی شده، تقدیم شدند.

این مقام مسئول به آغاز «پویش بدون قیمت نخریم» در بجنورد اشاره کرد و گفت: 80درصد از تخلف بازاریان، مربوط به صادر نشدن فاکتور است و در این زمینه پویشی آغاز شده است و کسبه به آن پیوسته اند.

رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: اجاره بهای مغازه ها از مهمترین مشکلات کسبه های این استان است و متاسفانه اجاره مغازه‌ها، هرسال دو برابر می‌شود و باید در مسئولان ذی ربط برای حل این مشکل چاره ای بیندیشند.

وی در ادامه این جلسه از مردم درخواست کرد تا فریب سایت های کلاه برداری و کانال های تلگرامی را نخورند، اظهارکرد: بیشتر این کانال و سایت ها تقلبی هستند و تاکنون شکایت های زیادی از مردم در این ارتباط انجام شده است.

امیدوار با اشاره به اینکه بیشتر نظارت ها بر کسبه و خرده فروشان است افزود: انتظار می رود نظارت ها بر تولیدکننده و توزیع کننده های بزرگ بیشتر باشد

رئیس اتاق اصناف مرکزخراسان شمالی از مردم درخواست کرد تا فریب سایت های کلاه برداری و کانال های تلگرامی را نخورند، اظهارکرد: بیشتر این کانال و سایت ها تقلبی هستند و تاکنون شکایت های زیادی از مردم در این ارتباط انجام شده است.

وی از عدم ثبات قیمت ارز در کشور که از سال گذشته تا به کنون به طور رسمی در نوسان بوده است، انتقاد کرد و گفت: مطالبه و تقاضای اصلی کسبه و بازاریان اعمال ثبات قیمت ارز است تا دوباره کسب و کار رونق بگیرد.

وی یاداورشد: این در حالی است که تقاضای کنونی بازار انجام مبادلات به صورت اقساطی است.

وی درپایان از راه اندازی مرکز نیکوکاری شهدای اصناف شهر بجنورد با همکاری اداره کل کمیته امداد استان خبر داد و گفت: این موسسه، صندوقی با شماره حساب 0110769749001 را افتتاح کرده است تا از محل کمک های نقدی کسبه و عموم مردم به این صندوق اقلام مختلف برای مستمندان شناسایی شده، خریداری و به آنان تقدیم شوند.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی