چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس


چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس

اگر موی کوتاهی دارید نگران روز عروسی خود نباشید. چرا که هنوز هم میتوانید موهای خود را شینیون کنید و بدرخشید. در ادامه ٦ مدل موی ساده و شلوغ شینیون مناسب موهای کوتاه را مشاهده میکنید. ابتدا برای انتخاب مدل مو باید به آناتومی صورتتون توجه کنید البته ممکن صورت شما ترکیبی از دو تا آناتومی باشد بنابراین برای انتخاب مدل مو کلیت فرم چهره مهم است . مدل...

اگر موی کوتاهی دارید نگران روز عروسی خود نباشید. چرا که هنوز هم میتوانید موهای خود را شینیون کنید و بدرخشید.

در ادامه ٦ مدل موی ساده و شلوغ شینیون مناسب موهای کوتاه را مشاهده میکنید.

ابتدا برای انتخاب مدل مو باید به آناتومی صورتتون توجه کنید البته ممکن صورت شما ترکیبی از دو تا آناتومی باشد بنابراین برای انتخاب مدل مو کلیت فرم چهره مهم است .

مدل شینیون بافت با هایلایت

چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس

بافت یکی از متفاوت ترین مدل شینیون برای عروس هایی که مو کوتاهی دارند. اکثرا این روزها شینیون ظریف و ساده دوست دارند که جدا از مراسم عروسی برای مراسم های دیگر هم می تواند نمونه خوبی باشد. البته ‌مدل های بافت شینیونی با موهای که مش و یا هایلایت هستند بسیار جذاب و جلوه بیشتری دارد.

شینیون های پایین و شلوغ

چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس

یکی از مدل های پر طرفدار است که می توانید با استفاده از ریسه و یا گل شینیون‌هایی ظریف و بسیار شیک انتخاب کنید .

شینیون های نیمه باز

چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس

یکی از محبوبترین مدل موها است که طرفدار های خودش را دارد دیگر زمان شینیون های خطی نیست شینیون نیمه باز برای عروس هایی است که مدل های جمع و نمی پسندند و البته شینیون پاین و نیمه باز یک نکنته بسیار مثبت دارد که مناسب عروس هایی است که اختلاف قدی کمی با همسرشون دارند و این مدل مو مناسب فصل سرما است .

شینیون کلاسیک

چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس

یکی از مدل های شینیون بالااست که هیچوقت از مد نمی افتد که مناسب موهای کوتاه و بلند است . انتخاب اکسسوری تاج و ریسه مناسب برای شینیون خیلی مهم است چون جلوه بسیار زیادی دارد و در بعضی مواقع با یک تغییر کوچک در جهت نصب اکسسوریتون می توانید فیدبک جذابی از مدل مو هاتون داشته باشید.

شینیون اروپایی

چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس

مدل شینیون اروپایی از نظم خواستی برخوردارنیست واستفاده بسیار کمی از تافت می شود چون مدل مویی است که بیشتر باید نمایانگر حالت طبیعی مو باشد .

بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل آرایش عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام