رییس هیات ووشو استان اردبیل برکنار شد


رییس هیات ووشو استان اردبیل برکنار شد

اردبیل - ایرنا - یونس انعامی رییس هیات ووشو اردبیل با رای اعضای مجمع استان برکنار شد.

در جلسه مجمع فوق العاده انتخاباتی هیات ووشو استان اردبیل که روز چهارشنبه برگزار شد قبل از انجام رای گیری ۲ نفر از مخالفان و ۲ نفر از موافقان رییس هیات ووشو استان اردبیل اظهار نظر کرده و سپس یونس انعامی رییس هیات ووشو استان از عملکرد خود دفاع کرد.

در ادامه پس از رای گیری از اعضای مجمع یونس انعامی با کسب هشت رای موافق و ۹ رای مخالف از مجموع ۱۶ رای ماخوذه از ادامه فعالیت در هیات ووشو استان اردبیل برکنار شد.

مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اردبیل در شانزدهم شهریور ماه امسال انعامی را با ۱۰ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ووشو استان اردبیل انتخاب کرده بود.

دبیر فدراسیون ووشو با بیان اینکه برگزاری این مجمع کاملا قانونی است، گفت: با توجه به درخواست اعضای مجمع هیات ووشو استان این مجمع برگزار شد و تلاش فدراسیون ایجاد فضای آرام است تا اعضای هیات با یکدلی و اتحاد به فعالیت بپردازند.

محمود متدین مجمع را بالاترین رکن تصمیم گیری ذکر کرد و افزود: در همه هیات ها مجامع تعیین کننده بوده و باید رییس هیات با اعضای مجمع تعامل کامل را داشته باشد.

محمد رضا برادران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: برای جلوگیری از خلل در فعالیت هیات ووشو فراخوان انتخاباتی برای ثبت نام از کاندیداهای متقاضی ریاست هیات ووشو استان اردبیل اعلام و پس از طی فرآیندهای قانونی مجمع انتخاباتی برای معرفی رییس جدید برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری