حمله اخیر به پایگاه نظامی آمریکا از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بود


حمله اخیر به پایگاه نظامی آمریکا از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بود

اصفهان- ایرنا - فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد و برخی مواضع دیگر آمریکا در عراق گفت: این چنین عملیاتی علیه آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بی سابقه بوده است.

سردار مجتبی فدا روز چهارشنبه پس از اقامه نماز شکر جمعی از اصفهانی‌ها در گلستان شهدای این شهر افزود: از زمان جنگ جهانی دوم نظیر نداشته است که کشوری این چنین بتواند به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کند.

وی خاطرنشان کرد: حمله به مواضع آمریکایی به برکت توجه به ظرفیت‌های داخلی، جوانان آگاه، هوشمند، دانشمند و خود اتکای کشورمان محقق شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: روحیه خودباوری، ایستادگی، استکبارستیزی، شجاعت، آمادگی و دشمن ستیزی به بهترین شکل ممکن از طرف شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافع حرم و عرفه به نیروهای مسلح ایران تزریق شده و بر همین اساس عملیاتی اینچنین رقم می‌خورد.

سردار فدا تاکید کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد و برخی مواضع دیگر آمریکا بخش کوچکی از توانمندی، قابلیت‌ها و امکانات نیروهای مسلح است و اگر آمریکا دست از پا خطا کند انتقامی سخت به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: وحدت، انسجام، هماهنگی و اتحاد ملی پیام شهدا و از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی است.

جمعی از مردم اصفهان ظهر چهارشنبه به شکرانه موفقیت حمله یگان موشکی نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در خاک عراق، در گلستان شهدای این شهر نماز شکر خواندند.

همه اقشار مردم اعم از نظامیان، پاسداران، دانشجویان، کسبه و ورزشکاران در این مراسم حضور داشتند.

به‌دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آن‌ها انجامید؛ سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟