معرفی تبدیل مینی فرز به اره زنجیری


معرفی تبدیل مینی فرز به اره زنجیری

تبدیل مینی فرز به اره زنجیری یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت چوب محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، بدون شک برای خیلی از فعالین صنعت چوب استفاده از این گجت مقرون‌به‌صرفه و کاربردی هست، به‌طورکلی گجت ها نقش مبدل را بر عهده دارند و کارایی ابزارهای دیگر را بالا می‌برند. تبدیل مینی فرز به اره زنجیری که به گجت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری نیز خوانده می‌شود یکی از محصولات کاربردی است که در سال‌های اخیر بین نجاران و سایر افراد شاغل در صنعت چوب محبوب شده است. در این متن قصد داریم که شمارا با اطلاعات بیشتری در رابطه با تبدیل مینی فرز به اره زنجیری آشنا سازیم.

رابط اره درخت بر مینی فرز

رابط اره درخت بر مینی فرز یا همان تبدیل مینی فرز به اره زنجیری محصولی است که به‌راحتی نقش یک اره زنجیری برقی پرقدرت را برای شما ایفا می‌کند. این رابط، مینی فرز را به یک اره زنجیری سایز کوچک و کارا تبدیل می‌کند و برای استفاده به‌صرفه هست. رابط اره درخت بر مینی فرز از چندین قطعه مختلف تشکیل‌ شده است که پس از مونتاژ به‌راحتی و بدون نیاز به ابزارهای خاص یا اشخاص حرفه‌ای مینی فرز شمارا به اره زنجیری تبدیل می‌کند. شما با خرید این رابط در هرزمانی که تمایل داشته باشید نقش مینی فرزتان را به اره درخت بر تغییر می‌دهید. همان‌طور که ذکر شد این محصول از قطعات مختلفی تشکیل‌ شده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و اجزای تشکیل‌دهنده گجت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری

گجت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری از یک براکت تشکیل‌ شده است که به‌عنوان یک‌پایه نگهدارنده در قسمت جلوی مینی فرز نصب می‌شود و محل مناسبی برای نصب ساطور، چرخ دنده، اتصال زنجیر و... هست. معمولاً در ساخت ساطور از فولاد فنری مقاوم و در ساخت براکت از آلومینیوم استفاده می‌شود که مقاومت و قدرت گجت افزایش یابد. برای افزایش کارایی گجت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری باید به‌طور مداوم روغن‌کاری صورت گیرد؛ در مواردی گجت دارای مخزن روغن است و در بعضی مدل‌ها یک مخزن روغن جداگانه عرضه می‌شود. سایر مشخصات فنی گجت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری Greatec به شرح زیر هست:

طول ساطور: ۱۱.۵ اینچ معادل ۲۹.۲۱ سانتی‌متر

عرض ساطور: ۵.۸ سانتی‌متر

اندازه زنجیر: ۱۲ اینچ معادل ۳۰.۴۸ سانتی‌متر

محیط زنجیر: ۸۲ سانتی‌متر

ضخامت زنجیر: ۴.۷ میلی‌متر

حداکثر عمق برش: ۲۸ سانتی‌متر

حداقل دهانه براکت: ۴۲ میلی‌متر

اندازه اسپیندل پشتیبانی شده: M۱۰ و M۱۴

حداکثر قطر اسپیندل: ۱۳.۵ سانتی‌متر

جنس زنجیر: فولاد کربن

روغن‌کاری مبدل مینی فرز به اره زنجیری نقش مهمی درحرکت روان و جلوگیری از اصطکاک آن دارد. جالب است بدانید که گجت با نصب روی مینی فرز علاوه بر این‌که در کارگاه‌ها قابل‌استفاده است در منازل نیز برای برش چوب و هیزم محصول کاربردی هست.

معرفی تبدیل مینی فرز به اره زنجیری

قیمت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری برقی

تبدیل مینی فرز به اره زنجیری برقی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت تبدیل مینی فرز به اره زنجیری برقی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند