استاندار خراسان جنوبی: مطالبات جانبازان پیگیری می‌شود


استاندار خراسان جنوبی: مطالبات جانبازان پیگیری می‌شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی برای پیگیری مشکلات جانبازان استان قول مساعد داد و گفت: وظیفه داریم که تا حد امکان و تا آنجا که در حوزه اختیارات دستگاه‌های اجرایی است، پیگیر مطالبات و خواسته‌های جانبازان باشیم.

به گزارش روز چهارشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان در دیدار صمیمی با جانبازان بالای ۷۰ درصد استان بعد از استماع مشکلات و خواسته‌های آنان با تاکید براینکه فرصت‌های مدیریتی محدود است و به سرعت می‌گذرد، افزود: باید از این فرصت‌ها به گونه‌ای استفاده کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی، خدمت به مردم در اولویت کارها است اظهار داشت: باید در این زمینه به گونه‌ای اقدام کنیم که بعد از فراغت از دوره مدیریت، لیست کارهای انجام نشده بسیار کمتر از اقدامات صورت گرفته باشد.

وی در ادامه با مرور خواسته‌های جانبازان، گفت: تمام تلاش ما بر این است که دغدغه‌های شما عزیزان برطرف شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: بخشی از موارد عنوان شده نیاز به اصلاح قانون دارد لذا برای رفع‌شان با وزارت کشور و بنیاد شهید کشور مکاتبه خواهد شد.

معتمدیان ادامه داد: جهت رفع مشکلاتی که در حوزه کاری دستگاه‌های اجرایی در داخل استان است، دستورات لازم صادر می‌شود.

بهسازی معابر و مجتمع‌های بین راهی و جایگاه های سوخت برای استفاده بهتر جانبازان، افزایش پارکینگ‌های مختص جانبازان و معلولان در سطح شهرها، رسیدگی به خانواده جانبازان، توجه به اشتغال فرزندان آنان، اختصاص حق ایثارگری برای فرزندان جانبازان، تامین مسکن متناسب با شرایط جسمی جانبازان از خواسته‌های جانبازان حاضر در این نشست بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...