لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر با محوریت وحدت و انسجام ملی


لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر با محوریت وحدت و انسجام ملی

معاون سیاسی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب با محوریت وحدت و انسجام ملی در دهه فجر امسال، گفت: خون پاک شهید سلیمانی و همرزمانش باعث وحدت و انسجام امت اسلام به ویژه ایرانیان عزیز شده است.

محمود قاسم‌نژاد امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که در استانداری گیلان برگزار شد، با تسلیت و تبریک شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد:‌ به برکت خون این شهید پاسخ قاطع و انتقام سخت فرزندان ایران در مواجهه با حرکت وحشیانه و تروریسای دولت آمریکا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خون پاک شهید سلیمانی و همرزمانش باعث وحدت و انسجام امت اسلام به ویژه ایرانیان عزیز شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب هم به لحاظ قدرت نرم و هم به لحاظ بازدارندگی از همه دوران خودش قوی‌تر است. بی‌تردید با این اقتدار که در سایه ولایت و پشتیبانی ملت از نظام ایجاد شده آرمان‌های انقلاب در سطح دنیا گسترده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، دهه فجر را یادآور مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های همه اقشار ملت دانست و گفت:‌ انقلاب اسلامی ثمره خون شهدایی است که به رهبری امام خمینی(ره) و با تحمل رنج و مشقات دوران ستم‌شاهی جانفشانی کردند و این نهضت را به پیروزی رساندند.

قاسم‌نژاد، دهه فجر را فرصت عرضه دستاوردهای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی انقلاب برای مردم دانست و اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب در طول چهل سال گذشته و اهداف و آرمان‌های گام دوم برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه مردم نقش اصلی را در پیدایش انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: شاهد افتتاح پروژهای فرهنگی و اجتماعی و عمرانی در دهه فجر امسال همچون سال‌های گذشته خواهیم بود.

معاون استاندار گیلان از کمیته‌های شهرستان خواست نسبت به برگزاری برنامه‌های خوب، متنوع و جذاب در دهه فجر اهتمام داشته باشند و گفت: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به تشکیل ستادهای دهه فجر اقدام کنند و تبیین دستاوردهای انقلاب را در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دهند.

قاسم‌نژاد با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب با محوریت وحدت و انسجام ملی در دهه فجر امسال، اظهار کرد: همانگونه که روزهای اخیر شاهد اتحاد و وحدت و همبستگی مردم در صحنه‌های انقلاب بودیم، باید این همدلی را در عمل به منصه ظهور و بروز برسانیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی