راه‌اندازی مرکز آب درمانی در سمنان رونق اقتصادی می‌آورد


راه‌اندازی مرکز آب درمانی در سمنان رونق اقتصادی می‌آورد

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: راه‌اندازی مرکز گردشگری آب درمانی در سمنان سبب رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی می‌شود.

حشمت الله عسگری شامگاه چهارشنبه در نشست سرمایه‌گذاری استان سمنان با موضوع ایجاد مرکز گردشگری آب درمانی در پارک سیمرغ شهر سمنان افزود: مسوولان استان از طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌محور در بخش‌های مختلف استان استقبال می‌کنند که راه‌اندازی مرکز گردشگری آب درمانی پارک سیمرغ نیز طبق ارزیابی‌ها، طرحی مطلوب و اشتغال‌آفرین در منطقه است.

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز گردشگری آب درمانی پارک سیمرغ سمنان مرکزی برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار بوجود می آورد.

عسگری به ظرفیت عبور میلیون‌ها مسافر از جاده‌های ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: با رفع مشکلات زیرساختی و توسعه گردشگری، می‌توان اقدام لازم برای جذب مسافران عبوری از استان سمنان را در برنامه قرار داد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح، پیگیری‌های مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار انجام و با رویکرد کارشناسی می‌توان برای تکمیل این طرح اقدام کرد.

عسگری تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان‌های استان پای کار هستند و اگر مانعی ایجاد شود، مدیران ارشد استان برای رفع موانع به صورت موردی طرح‌ها را بررسی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مهم‌ترین راهبرد برای جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی و اشتغالزایی است که با برنامه‌ریزی‌های اصولی این مهم محقق می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه